Gjest -Truseløs- Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Jeg tror jeg har blitt hektet på å selge ting. Snart er vel møblene borte også... nei, jeg tror jeg har litt kontroll enda. Men det er grådig kjekt å selge på finn.no. Dette måtte jeg bare dele. Kanskje det er en liten advarsel til dere som er hektet på å KJØPE på finn.no - kanskje det er jeg som lurer bak linjene i annonsen!
Vogndilla Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Hehe, jeg handler veldig mye der. Mest barneutstyr og pent brukte merkeklær, gøy å gjøre noen kupp!!
GeneralSpringSkalle Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 He he...., da er du jo både smart og flink, så lenge du har en sofastol, pc, en kaffekopp og trakter igjen. Jeg er en mester i å lagre alt jeg digger i listen "mine funn." Skjer ikke stort mer utover det. Bortsett fra at jeg får litt kuppfølelse bare av å merke tinga. Føler at jeg merker de som mine.
Gjest -Truseløs- Skrevet 20. januar 2013 #4 Skrevet 20. januar 2013 EnBlå&ToRosa: Ja, jeg har likt å handle der også, men jeg har funnet ut det er tryggere for økonomien å selge! GeneralSpringSkalle: Selvfølgelig må de viktige tingene være igjen! Jeg hadde en periode der jeg lagret mye rart!
GeneralSpringSkalle Skrevet 20. januar 2013 #5 Skrevet 20. januar 2013 (endret) Ikke noe rydder et hjem mer enn fjerning av overflødig rot. Du får poeng for det. Kanskje du skulle tatt deg en tur på loft og i kjeller her også. Har befunnet meg i den fasen selv! Skjuler sporene bare, i ubesøkte etasjer. Endret 20. januar 2013 av GeneralSpringSkalle
Isola&Lille+julegave Skrevet 20. januar 2013 #6 Skrevet 20. januar 2013 Jepp! Finn.no er supert! Har innredet så og si hele huset mitt fra finn.no. Elsker å få tak i supre ting for en god pris!! Og jeg får mye skryt av huset mitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå