Gå til innhold

Noen som har greie på tredemøller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er så mange som vet mye om så mangt, så jeg tenkte det var forsøket verdt. ;)

Jeg må ha meg en tredemølle, og har prøvd å søke på nett, men går meg helt bort i jungelen. Jeg får bare opp masse butikker jeg aldri har hørt om og tilbud som ser ut til å være for gode til å være sanne. Også er det så altfor mange forskjellige tredemøller og priser.

Jeg veier 115 kg, så må ha en som tåler det, og trenger nok bredere løpeflate enn 40 cm som ser ut som det mest vanlige. Men utenom det er jeg blank. Noen som vet hvilken som er best å kjøpe? Bør koste maks 12000, men gjerne mindre.

Evt. noen som vet om butikker som selger tredemøller som det er trygt å handle hos? Syns noen av de som kom opp i søket så litt mystifistiske ut, og det er litt skummelt når jeg skal kjøpe noe (for meg) så dyrt.

Anonym poster: c9e09e11f5f7a4591a03c1cf1a0b369e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sportsmaster. (Ligger i asker, men har ok netthandel også) Der får du hjelpen du trenger. Og ikke kjøp noe billig, en skikkelig tredemølle er gull verdt! Med 12000 får du en bra :-) Lykke til!

Skrevet

Takk. :) Hvordan er det med prisnivået på vanlige sportsbutikker som G sport og andre som finnes over hele landet, får man mye mindre for pengene der?

Anonym poster: c9e09e11f5f7a4591a03c1cf1a0b369e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...