Gå til innhold

Klær etter fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags klær hadde dere på dere etter fødsel? Jeg vil gjerne føle meg litt fin og fresh, samtidig som jeg sikkert ikke kommer til å ville ha de trangeste klærne. Joggebukse er jo behagelig, men ikke særlig stilig mange dager på rad. Mulig dette ikke er noe å bruke tid på, men det er jammen mye man skal tenke på som førstegangs:)

Anonym poster: f462c8aeb27d4e10e05d1e6e6a42e1cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk med kosebuksene fra Cubus. De er myke, men ikke helt joggebukse. (De haremsbuksene.. Stygge, ja, men ikke så stygge.. :P ) Gikk og med gode myke tights.

Av gensere hadde jeg gensere man kan amme i, eller ammesinglet + collegejakke\cardigan. Enkel tilgang på mat, men allikavel litt pent...

Anonym poster: 9e37e96c85f68526ff2e2ffe53411c42

Skrevet

Jeg gikk i det jeg kaller kosebukser og gravidbuksene mine. Etter første fødsel prøvde jeg hvertfall ikke på noe annet før etter 2-3 uker, men da var jeg sydd i alle retninger og var veldig sår. Tror jeg brukte vanlige bukser litt tidligere etter å ha født nr.2.

Anonym poster: 2a2aedc68d5b0ad5914ecee4c7c099e4

Skrevet

Jeg gikk i tights og tunika fram til magen ble så flat at den ikke trengte kamuflering lenger ;)

Anonym poster: ddf71a81cf2a74da31c51d2d078dbec3

Skrevet

Kosebukser, definitivt. Og topper det er lett å dra fram puppen i, og som ikke strammer (både pga stor mage og ømme bryster). Personlig orka jeg ikke tanken på "harde" olabukser eller tights de første ukene - var jo helt kjøttkake der nede. Dessuten er det fullt fokus på mini og jeg var veldig sliten, så hvaslags klær utover at de var behagelige var egentlig revnende likegyldig :P

Skrevet

Myke tights, ullstillongs med lang genser utenpå, pen pysjbukse, yogabukse(mye penere variant av joggisen, men like deilig)

Skrevet

Kosebuksene fra Cubus her også! :)

Skrevet

Ble mye kosebukser og gravidebukser første ukene.

Disse ammesingletene fra HM er helt geniale, og veldig ofte utsolgt både i butikkene og i nettbutikken. Uansett hva slags topp, genser e.l. du har over kan du dra den opp og amme uten å sitte med hele magen bar...

http://www.hm.com/no/product/06303?article=06303-B

Jeg gikk også mye i ammetopper og amme t-skjorter med cardigan over, som disse

http://www.hm.com/no/product/06303?article=06303-B

Anonym poster: 78b99c79b432044408eb9688e935efc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...