Gå til innhold

Hvordan reparere rift i vinterdressen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag? Det er kun hull i det ytterste laget. Ser nesten ut som det er klippet, det er en helt rett kant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå i sportsforretning og kjøp lapper (tear it eller noe??) eller ev i syforretning. Følg anvisningene.

Skrevet

Prøv å få tak i et lappesett som heter Tear Aid. Det er en kraftig tape som sitter veldig godt. http://www.tear-aid.nl/no/

Det er å få i noen sportsbutikker og andre butikker som selger dresser til barn.(jeg har kjøpt i Bare Barn butikker hvor jeg kjøper Reima og Reflexdressene). Mulig de har det på Barnas Hus.

Anonym poster: 76925d3a12516b6355415aeae099a90a

Skrevet

Lapper har jeg dårlig erfaring med, de holder ikke lenge av gangen.

Sy det pent og ha på noe som heter Aquasure (fås kjøpt i sportbutikker). Det tetter 100% og varer evig. Dette er samme som dykkere gjør med våtdrakter.

Skrevet

Lapper har jeg dårlig erfaring med, de holder ikke lenge av gangen.

Sy det pent og ha på noe som heter Aquasure (fås kjøpt i sportbutikker). Det tetter 100% og varer evig. Dette er samme som dykkere gjør med våtdrakter.

Å faen, er det så enkelt altså?

Kjøpte ny jeg..

Anonym poster: 6d35a9c32e74b689f5f42279e363ff7e

Skrevet

Takk for svar. Vet dere hvilke sportsbutikker som selger disse?

Skrevet

Takk for svar. Vet dere hvilke sportsbutikker som selger disse?

Aquasure kjøpte jeg på komplettfritid.no. Men de har det v ist på andre kjente sportsbutikker også.

Skrevet

De har det på XXL i Bergen i alle fall. Tar meg en tur i morgen :) Takk for hjelpen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...