Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Idag har det vært den månedlige samværsdagen må tro han har ikke mer tid til jenta si.... Jenta kjenner ikke han og er redd han men han kommer inn å tror han er bestevenn og pappa ja han er faren men noen pappa er han ikke. Skal hele tiden si hva hun ikke kan gjøre ellers sitter han det bare apatisk i sofaen og venter å bli underholdt. Jeg har problemer med å se hvorfor han kommer på samvær da han ikke har noen interesse for barnet. Vet barnet har rett på samvær av begge foreldre men det bør være til det beste for barnet. Var på fvk og de sa pent at egentlig så er det hva som er best for da spesielt far som er i agendaen der. Fikk mildt sagt litt sjokk. Skjønnet ikke hvorfor jeg må godta at han trenger tid på å akseptere situasjonen og må bare vente til han tar ansvar mens jeg ikke får tid til meg selv og kan fordøye det som har skjedd. I noen situasjoner syns jeg samværsforeldre har får mange rettigheter og for lite plikter og ansvar Sorry et så forbanna klarer ikke å roe meg ned Anonym poster: 62dc4f767644480f13cb0e5b8106c6a6
Februargullet2013 Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 skjønner deg godt, hvis han aboslutt ikke viser noe intresse,bør du få hjelp av noen,slikt at han holder seg vekk, ikke bra for barnet heller.
Kliko Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 Kanskje han er usikker og ikke helt vet hva han skal gjøre? Hva med å ta med barnet på e aktivitet du vet han liker godt? Så kan pappa heller prøve seg litt der?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #4 Skrevet 20. januar 2013 Han har ett barn til som han full omsorg for så han bør vite hva han skal gjøre. Voksen mann som ikke burde bli fortalt hvordan han skal oppføre seg. Har ett barn å oppdra orker ikke å ha to... Anonym poster: 62dc4f767644480f13cb0e5b8106c6a6
Gjest -Truseløs- Skrevet 20. januar 2013 #5 Skrevet 20. januar 2013 Her også er pappaen veldig apatisk og skjønner ikke hvorfor barnet ikke er kjempe interessert i han - og setter han høyest o.l. Barnet er 3 mnd, og vil nok se opp til pappa en gang, men pappa må først være der for barnet. Det siste tror jeg han har vanskelig for å forstå. Eller kanskje han forstår det, bare ikke vet hvordan han skal være der, hva han skal gjøre, osv.
Gjest -Truseløs- Skrevet 20. januar 2013 #6 Skrevet 20. januar 2013 Han har ett barn til som han full omsorg for så han bør vite hva han skal gjøre. Voksen mann som ikke burde bli fortalt hvordan han skal oppføre seg. Har ett barn å oppdra orker ikke å ha to... Anonym poster: 62dc4f767644480f13cb0e5b8106c6a6 Det var leit da. Håper han er mer engasjert i det andre barnet. Siden han har full omsorg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå