Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Noen som bor der? Hvor er det bra å bo? Bra skoler? Anonym poster: 262f68dabe6b4401d44eb578645a2145
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Jeg bor i nærheten ( på skjetten). Skal jeg fortelle? Anonym poster: 1d2f858507660bffc660f0220901f155
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 Bodde der før. Digger Lillestrøm, akkurat passe stort, nærme Oslo, mange tilbud... Du mangler ingenting der Ang skoler vet jeg ikke, men har aldri hørt noe negativt om skolene der. Anonym poster: c4bb9d4771bc79129941030cc2646683
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #4 Skrevet 20. januar 2013 Ja, fortell gjerne om Skjetten.. Er det Lørenskog? Anonym poster: 262f68dabe6b4401d44eb578645a2145
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #5 Skrevet 20. januar 2013 Skjetten ligger i Skedsmo Er fint lite sted med alt i nærheten. Skjetten har sitt egene lille senter med meny, frisør, tannlege, nille, klebutikk, blomsterbutikk osv. Har også en fastfood sjappe her Det ligger to barneskoler her, begge to veldig nye. Miljøene der er gode. Det er også en ungdomsskole som også er relativ ny. Der er det samlet alle fra barneskolene. Fine skoler og godt miljø Det er blokker, rekkehus og eneboliger her. Alt i alle prisklasser. Gode bussforbindelser og tog fra lillestrøm. Tar vel fem minutter å kjøre til lillestrøm. Skjetten er også en veldig fotballby. To store kunstgress barnet, tre små. Veeeeeldig mange barn på skjetten spiller fotball, men det er også mye annet å drive på med her da. De fleste kjenner hverandre eller kjenner hverandre igjen. Jeg elsker å bo her og kunne ikke bodd et annet sted i hele verden. Man har alt man trenger og mye mye mer Anonym poster: 1d2f858507660bffc660f0220901f155
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #6 Skrevet 20. januar 2013 Bor på skedsmokorset! storfornøyd! Anonym poster: cc86670b0d97ea746f4acfbb85749b24
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #7 Skrevet 20. januar 2013 Jeg er ikke h.i. men lurer på det finnes gode bussforbindelser fra Skjetten til ahus. Eller er man avhengig av bil? Anonym poster: e39ce5c075b3138ab4d12b63070d318f
Frøken Lakenskrekk Skrevet 21. januar 2013 #8 Skrevet 21. januar 2013 Er vokst opp i Lillestrøm, men flyttet derfra når jeg var 18. Er ganske greit område, sentralt og en del som foregår der. 2-3 barneskoler, som er (eller var ihvertfall) ganske bra. Mange fine områder rundt omkring Lillestrøm også, som Kjeller, skjetten, skedsmokorset, Leirsund, Fetsund osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå