Gå til innhold

Liker dere bare folk dere er enige med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker av og til slik på mange. Jeg liker mange typer folk, også de jeg er uenige med om de kan formidle meningen sin uten å være ufine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er greit at folk har ulike meninger så lenge de ikke ser ned på andre og rakker ned på andre.

Anonym poster: 3092748371157d37462d06e94ea6355b

Gjest Skofantomet
Skrevet

Selvfølgelig blir det ofte slik at jeg liker når jeg er enig, men noen ganger er det enkelte som er så flink å snakke ( skrive ) for seg at jeg kan finne på å like der også :)

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Nei, men trykker kun liker på de innleggene jeg er enige i.

Ellers er det forfriskende med mange forskjellige meninger :)

Skrevet

Nei, men på et forum legger jeg nok mest merke til de som har meninger som jeg liker. Det betyr ikke at man alltid er enig, men at det er noen grunnholdninger som sammenfaller. Husker feks at cat 68 var særs uenig med meg om et eller annet... He he husker jo ikke hva det var.. Men jeg synes hun har flotte svar og en grunnholdning som jeg liker.

Gjest Skofantomet
Skrevet

.. Nei, det var jo ikke det du mente. Såklart liker jeg andre som har ulike meninger enn meg ;)

Skrevet

Nei.. Da hadde jeg måtte dumpa mange i min vennekrets gitt ;) en god diskusjon er alltid velkommen. Men som dere sier; om folk ikke kan argumentere, er frekke og går på person liker jeg de ikke.

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke, men noen ganger er det enklere om alle er enige med meg:-)

Skrevet

Nei, jeg er uenig med deg i mye, men jeg liker deg likevel. :)

Anonym poster: d07d04b5cb02530c2292e2f8eeb11385

Skrevet

Det har jeg også tenkt på!

Absolutt ikke sånn for min del, kanskje fordi jeg synes det er mer spennende enn irriterende når andre ser ting helt annerledes enn jeg selv gjør. Jeg finnes for eksempel ikke religiøs, men synes religion er kjempefascinerende.

Synes selvsagt alltid at jeg har rett selv da, og at andre tar feil, men det må de jo få lov til ;)

Skrevet

Nei, jeg er uenig med deg i mye, men jeg liker deg likevel. :)

Dette har jeg forresten sett flere har sagt til deg på forskjellige måter, så du av alle burde vel egentlig vite svaret på spørsmålet ditt. ;)

Skrevet

Jeg tenker ikke på om dere trykker på liker knappen. Den trykker jeg på om jeg er enig i deler eller syns det er morsomt det som blir sagt. Jeg tenker på om dere liker personen/nicket.

Skrevet
Nei, jeg er uenig med deg i mye, men jeg liker deg likevel. :)Anonym poster: d07d04b5cb02530c2292e2f8eeb11385
Dette har jeg forresten sett flere har sagt til deg på forskjellige måter, så du av alle burde vel egentlig vite svaret på spørsmålet ditt. ;)Anonym poster: d07d04b5cb02530c2292e2f8eeb11385

Det er sant :)

Skrevet

Nei, det kommer mer an på person enn meningene og at det faktisk går an å diskutere på en ordentlig måte. Men jeg tror man "leker" best med de som någenlunde samme verdigrunnlag som en selv :-) men i hovedsak handler det mer om personlighet og måten å fremlegge meninger på. Jeg misliker når noen disser meningene mine, men de som på en ordentlig måte sier at de er uenig er jeg veldig lydhør for :-)

Anonym poster: 67a925de3834039f371dcfd35a656131

Skrevet

Nei, jeg kan like noen bak nicket selv om jeg er bitende uenig, det handler mye om hvordan vedkommende ordlegger seg. Et innlegg jeg ikke er enig i i det hele tatt kan likevel gjøre at jeg får sansen for personen om h*n har en måte å få frem poenget sitt uten å være frekk, eller rakke ned på andre.

Selvsagt er det enklere å like de man er enig med, men jeg setter alltid pris på en god diskusjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...