Februargullet2013 Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Min er Potetmos,Kjøttdeig/pølser og Ost oppe, Utrolig godt.
Februargullet2013 Skrevet 20. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2013 hehe god mat det også da
Lilli med småtrolla Skrevet 20. januar 2013 #4 Skrevet 20. januar 2013 Ferdige fiskekaker i posesaus med poteter
Lilli med småtrolla Skrevet 20. januar 2013 #5 Skrevet 20. januar 2013 Ferdige fiskekaker i posesaus med poteter
♥Madam Mim♥ Skrevet 20. januar 2013 #7 Skrevet 20. januar 2013 Det må være grandiosa eller pølse med brød :-) Ikke så ofte, men så deilig å slippe å lage mat av og til!!!
Vogndilla Skrevet 20. januar 2013 #9 Skrevet 20. januar 2013 Spaghetti og kjøttdeig. Jeg har alltid hjemmelaget tomatsaus i fryseren, lager mange liter av gangen. Sausen min inneholder minst 5 grønnsaker så har bare karbonadedeig, saus og fullkorns spaghetti. Meget enkelt og veldig sunt
Giss Skrevet 21. januar 2013 #10 Skrevet 21. januar 2013 Olie og karrikrydder i gryte. Finhakket løk oppi. Når det er mykt: ris oppi. Rør rundt. Tilsett vann (litt mer enn hva risen trenger alene), en boks hakkete tomater, en bullionterning, pølsebiter, brokkolibiter, oppskåret rød paprika, pepper. Kok med lokk til risen er ferdig. = veldig enkel risotto.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. januar 2013 #12 Skrevet 21. januar 2013 Fullkorns spaghetti, karbonadedeig og dolmio original pastasaus. Enkelt og syns det er veldig godt. Så det ble det i dag. :-) Ellers pølse med brød eller pølse og potetmos. :-)
DaTuMa Skrevet 21. januar 2013 #13 Skrevet 21. januar 2013 De dagene vi har et veldig travelt blir det lapskaus med sånn grønnsakspose som er ferdig skjært opp fra frysedisken. Så skjærer jeg opp en pakke røkte pølser og har oppi. Buljong og en pose potetmos for riktig konsistens
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. januar 2013 #14 Skrevet 21. januar 2013 De dagene vi har et veldig travelt blir det lapskaus med sånn grønnsakspose som er ferdig skjært opp fra frysedisken. Så skjærer jeg opp en pakke røkte pølser og har oppi. Buljong og en pose potetmos for riktig konsistens Dette lager jeg også av og til, men syns det er enda bedre å bare spe buljongkraften med litt maizenna utrørt i vann for å få lapskaustykkelsen. :-) iallefall knallgodt med flatbrød til. :-)
May the force be with you Skrevet 21. januar 2013 #15 Skrevet 21. januar 2013 Hmm den enkleste.. Det må være kokt laks med potet- og grønnsakermos:) Det fikser seg jo nesten av seg selv, bare moser poteter og grønnsaker med en stavmikser før servering, og tilsetter litt smør og melk:) nammenam! Ellers så er ikke risgrøt særlig avansert:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå