Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Trener endel, og to ganger de siste dagene har jeg plutselig fått skikkelig vondt oppå fotbladet. Ingen hevelse. Blir verre om jeg strekker på foten. Da iler det oppover til kneet og ut i alle tærne. Blir gradvis bedre, før det går over etter noen timer. Tenker at det er p.g.a. overbelastning feks.? Anonym poster: e343b2757a8d183975b9c08dcab36d52
Kliko Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Ja tenker det også kan være feilbelastning /overbelastning. Kanskje du skulle prøve å bruke noen andre sko neste gang? Også tøye ut etterpå? Kanskje det hjelper.
Bustetroll Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 jeg har hatt vondt oppå den ene foten i mange mnd nå.... ømt, og føles ut som om det er vondt i en sene eller nerve eller noe... Kommer og går... mulig det er pga vinterstøvlene jeg kjøpte.. for tror det var da det startet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå