Gå til innhold

Auau! Noen som har opplevd dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trener endel, og to ganger de siste dagene har jeg plutselig fått skikkelig vondt oppå fotbladet. Ingen hevelse. Blir verre om jeg strekker på foten. Da iler det oppover til kneet og ut i alle tærne.

Blir gradvis bedre, før det går over etter noen timer.

Tenker at det er p.g.a. overbelastning feks.?

 

Anonym poster: e343b2757a8d183975b9c08dcab36d52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja tenker det også kan være feilbelastning /overbelastning. Kanskje du skulle prøve å bruke noen andre sko neste gang? Også tøye ut etterpå? :) Kanskje det hjelper.

Skrevet

jeg har hatt vondt oppå den ene foten i mange mnd nå.... ømt, og føles ut som om det er vondt i en sene eller nerve eller noe... Kommer og går... mulig det er pga vinterstøvlene jeg kjøpte.. for tror det var da det startet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...