Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Nå tenker jeg i første omgang dersom dere blir inv til bursdagsfeiring, julebord, jente/guttetur eller en sjelden gang på by'n med venner og dere har begrenset tilgang på barnevakt, eller gjør dere alltid ting sammen ? Anonym poster: 668d5bd34d64e6d8cbf13b6962bb1b14
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Vi har fire barn og dårlig med barnevakter, så de brukes kun i krisetilfeller. Krisetilfeller i vårt liv er når foreldremøter, kveldsvakter på jobb o.l. kræsjer, da bruker vi barnevakt. Bruker barnevakt for å gå ut o.l. kanskje en gang hvert tredje år... Så vi går enten ut sammen hele familien (med barn) eller vi går ut hver for oss. Er ikke så ofte vi er ute hver for oss da, jeg har skravleklubb en gang i måneden og er ute med jentene på jobb kanskje 4-5 ganger i året og spiser middag. Jeg er aldri på byen, er sikkert 10 år side sist. Mannen er ute med kompisene sine kanskje 6 ganger i året. Som regel møtes de til middag e.l. hjemme hos en av dem og noen ganger ender de på byen. Mannen går som regel hjem når de andre går til byen i tilfelle, men han tar den "helt ut" og blir med på byen kanskje et par ganger i året. Anonym poster: 0a9e04648a8737716e8979cd6e3eb338
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 Vi er vel ute hver for oss et par ganger i året. Aldri sammen, siden vi ikke har barnevakt Anonym poster: e8774b990799596f9dbae5de04c68f41
stylees Skrevet 20. januar 2013 #4 Skrevet 20. januar 2013 Det blir stort sett hver for oss. Han drikker øl med gutta og jeg med jentene! Plasserer ikke ungen hos barnevakt hver gang jeg vil ta ett par øl
3 er nok! Skrevet 20. januar 2013 #5 Skrevet 20. januar 2013 Vi er så godt som aldri ute, verken hver for oss eller alene. Turnusjobbing (mye helg) og småbarn tillater det ikke. Kunne helt sikkert hatt ler barnevakt, men vi vil ha frihelgene sammen med barnet. Likevel skulle jeg nok innerst inne ønske at jeg kunne vært mer ute å funnet på andre ting både med og uten mannen.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #6 Skrevet 20. januar 2013 Vi er for det meste ute hver for oss, vi har fest på jobb noen ganger i året det samme har han. Om det er skikkelig ranglefest eller bare en middag er litt forskjellig. Jeg har straks julebord på jobb, tror jeg ender bare med å ta en liten tur innom siden mannen ikke er hjemme og jeg tror ikke jeg spør besteforeldre om barnepass for da må de være borte hele helgen pga avstand. Jeg har fri den helgen så vil se barna litt. Så tror jeg ender med å spørre nabogutten om han vil være her litt, han pleier å være grei der. For da får han nemlig tv helt for seg selv, noe han ikke gjør hjemme. Jobben er fem minutter å gå til, så er ikke langt. Ikke skal jeg drikke heller, men litt hyggelig å si hei til de andre syns jeg. Før var meg og mannen tok meg og mannen noen helgturer men nå har det passe så dårlig. Savner å ha en helg med bare oss og komme oss litt unna heimen, og ikke minst møte venner på byen. Vi har barnrfri hjemme innimellom, men det blir ikke helt det samme for her er ungene så store at de plutselig har syklet hjem. Anonym poster: d1e87cfe6caea4db2ed145ba87375347
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå