Skautrollet Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 har prøvd å holde et vist system i åssen lekene skal ryddes, som lego i den kassa, biler i den kassa og togbane i en annen, men begynner nå å gi det systemet helt opp for det havner uansett ikke der det er ment å være. noen andre som har slike systemer på det?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Vi prøver, men det er søren meg ikke enkelt. Alt havner gjerne i en kasse. Så på tv at hvis barna rydder "feil" kan du sette et bilde på hver kasse av hva som skal oppi. Så er det lettere for barna å holde styr på hva som skal hvor. Anonym poster: efb1a9c127157f60449ca7066769f0db
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 Jeg sorterer fordi det er så kjedelig å ikke finne det som skal lekes med. Lego her, togbane der, bøker i den boksen osv. Men hverken mann eller sønn er særlig interessert i å bidra til systemet enn så lenge så vi får se hvor lenge jeg gidder... Anonym poster: 8243a316f99ffa2c69dc7f33af3daf66
Skautrollet Skrevet 20. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2013 hmm, sette et bilde på kassene høres jo ikke dumt ut, kanskje jeg skulle prøve det
Følelsesvims Skrevet 20. januar 2013 #5 Skrevet 20. januar 2013 Kommer jo litt an på hvor gamle barna er. Først ville jeg kanskje satt et bilde på kassene (kanskje dere kan ha en lek hvor ungene skal tegne en tegning av det som skal oppi?). Etter ei stund, hvor du maser litt og passer på, begynn å trekke på skuldrene og si "nei, er den ikke i esken sin? hvor la du den sist da? hvis du vil ha den får du lete etter den selv!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå