Gå til innhold

min engel <3


blomsten25

Anbefalte innlegg

hei alle sammen

 

 

ville bare dele litt med dere, jeg føler masse med alle og kondolere sååå masse,det og miste et barn er det verste som finnes . mistet selv min datter i 03 hun ble bare 1 mnd gammel <3

 

nå 10 år etter er jeg gravid igjen og er utrolig takknemlig for det, venter en gutt <3 og gleder meg sååååå masse , har fått flere UL og alt er bra med den lille , ingen hjerte feil slik som min lille datter hadde..

 

må si at disse 10 årene har vært vanskelig , men tiden leger alle sår, de gjør fakrisk det. man glemmer aldri men det blir lettere og leve med sorgen med tiden.. så til dere som ikke tror dere vil komme dere videre, dere vil det.. det er jeg levende bevis på. jeg tenker på henne hele tiden og har henne i <3 for alltid..

 

jeg er ganske nervøs i dette svagerskapet,det kommer nok ikke til og slappe helt av før han er i armene mine <3

 

 

ønsker dere alle lykke og alt blir bedre med tiden.

 

 

klem fra meg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff så trist og høre, Ja er veldig trist når sånt skjer, har selv medfødt hjertefeil,men gikk jo bra,heldigvis er lille gutten i magen frisk,men han er sjekket for det og hadde heldigvis et friskt hjerte, Har en venninne som mistet datteren sin etter 2 dager,det var helt forferdelig for alle,men selvsagt mest for henne og nærmeste familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt jævlig, så ganske spesielt være gravid . men er så LYKKELIG <3 godt og han er frisk , jeg har ingen hjertefeil. men min søster er opperert for en feil for 5 år siden. hun hadde en stor opprasjon og alt gikk så bra. i dag har hun 2 friske barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår du er lykkelig ja :). og fortstår også det er spesielt og være gravid igjen :). Ja er veldig godt :). Så bra da, bra alt gikk bra med søsteren din og bra ho fikk 2 barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...