Gå til innhold

Ang permisjon! Nav folk her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er saken. Sønnen min er 8 mnd og jeg er gravid igjen. Ville ha to tette. Permisjonen var ferdig i januar og jeg har tatt ulønnet permisjon fram til 1 april. Den jobben jeg evnt må tilbake til, var jeg sykemeld(svangerskapspenger) fra fra uke 18 sist pga ikke kunne tilrettelegge. Så kommer ikke til å jobbe noe der. Men hva med permisjonspenger? Har jo ikke da noe inntekt., kan jeg bli sykemld på grunnlag av lønn 6av de siste 10 mnd??

Anonym poster: 5246761c9ead2e0a9b95ec7085520986

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å svare på om du kan bli sykemeldt når vi ikke vet om du er syk. Er du syk eller forventer du å bli syk? Planlegger du å spekulere i å bli "syk"??

Anonym poster: d726e02e424e2a0e3a23270db89630ee

Skrevet

ps. når du har hatt ulønnet permisjon så mister du noen rettigheter i folketrygden som du må opparbeide på nytt igjen

Skrevet

Som ulønnet i så mange mnd. tror jeg du mister visse rettigheter. Gå til legen og sykmeld deg fra dag en du er ferdig med lønnet perm.

Anonym poster: c5f348c924045b288fc905a91acb451f

Skrevet

Jeg er ikke syk, men vet at jeg ikke kan gå tilbake til jobben min for det lar seg ikke gjøre når jeg er gravid. Så da blir det svangerskapspenger..

Skrevet

Jeg er ikke syk, men vet at jeg ikke kan gå tilbake til jobben min for det lar seg ikke gjøre når jeg er gravid. Så da blir det svangerskapspenger..

Du må sjekke opp om du mister rettigheten til det også etter ulønnet permisjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...