Gå til innhold

Ah, velsignede søndagsfred!

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Noen timer i snøen, og nå inn igjen med luehår og svett stillongs (det tar på å base rundt for gamle kjerringer), god gammel søndagskotelettmiddagslukt over nabolaget på veien tilbake og nå går kjøttet i ovnen her også, der skal det bli i et en tretimers tid, så nå har jeg skiver og kaffe og UNDER OVER ALLE UNDER jeg skal ikke forholde meg til noen andre på noen timer til. Bare jeg får spist ferdig blir det boka mi, sofa og pledd, det er uslåelig...

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Sofa, bok og pledd hørtes fabelaktig ut nå! Hvilken bok står på menyen i dag?

Her kom eldste og jeg akkurat hjem fra skitur. Supert vær med strålende sol her :)

Skrevet

Omtrent samme herlige søndag her. Byttet ut den herlige aketuren med en deprimerende tur til min syke far da, men nå er det kaffe, godstolen og en bok. Leser "Det som ventet meg", om en kvinnes liv i 60-årenes Iran. Absolutt anbefalelsesverdig!

Gjest sug lut
Skrevet

Sofa, bok og pledd hørtes fabelaktig ut nå! Hvilken bok står på menyen i dag?

Her kom eldste og jeg akkurat hjem fra skitur. Supert vær med strålende sol her :)

Hari Kunzru, The impressionist (Den uekte). Som jeg av en eller annen grunn har hatt liggende i evigheter og ikke hatt lyst til å begynne på, men som var sååå fin! Og nå er den over, snufs, så nå må jeg finne noe annet.

Vi fikk ikke så mye sol, bare fra halvett-tida og ut, men det var så fint ute likevel.

Skrevet

Her blir jeg fjonget opp på frisørsalongen til fireåringen as we speak, mens mannen fikser babysenga. Straks man ser bra nok ut blir det middag med påfølgende tegnefilm. Med god samvittighet, siden jeg faktisk greide å gjennomføre en halvtimes tur med hunden isted. :)

Skrevet

Ikke så mye søndagsfred her, familiebursdag for guttungen som blir 5 i morgen.

Bursdagsbarnet hadde bestilt hjemmelagd tomatsuppe og foccacia, muffins og kanelboller.

Alt for mye plastgaver fra svigermor og alt for mye pedagogisk korrekte gaver fra min mor...

Guttungen er strålende fornøyd med alt og jeg lurer på hvor jeg skal gjøre av alt, og vi har ikke hatt barneselskap en gang :P

Gleder meg til ungene er i seng, da blir det film, rødvin og restene av snopet som ikke ble spist i går.

Sunn kan jeg alltids bli i morgen :P

Gjest amandine
Skrevet

Fred og fred.. Vertikal søndagstur med rosiner i lomma og røde neser, middag og klesvask og nå fotballcup frem til kl 21. Fredelig er muligens ikke rette ordet:-o

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Her er omgangssyken I hus. Så søndags fred my ASs. Poden har det begge veier, men er ellers i topp form. Jeg og mannen holder på føden, men er helt skutt. Oh the joys med barn. Kos dere folkens.

Skrevet

Fred? Nei. Det har vært full baluba i hele dag. Men artig har det da vært, tross alt. Og man har da mat hjemme når man ikke får spist det borte ;)

Kvelden går til siste rest av nedpakking av stue og kjøkken. Kommende uke braker det løs med oppussing.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Nå er gutten lagt mitt store fete grakebrylup er på netflix. Det er konstantert feber hos meg og litt forhøyet temp hos mannen.

Gjest sug lut
Skrevet

Nå er gutten lagt mitt store fete grakebrylup er på netflix. Det er konstantert feber hos meg og litt forhøyet temp hos mannen.

Stakkars dere - dere får trøste hverandre, og det greske bryllupet er kult (jeg regner med at det ikke faktisk er et grakebryllup? ;) )
Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Jupp greskbryllup sånn går det når man ikke kan skrive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...