Gjest sug lut Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Jeg er hun store blå til venstre på 1.22.
ms.Pond Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 Den lilla dragen i starten (ca 0.11) er meg!
ms.Pond Skrevet 20. januar 2013 #4 Skrevet 20. januar 2013 Forøvrig en meget passende sang, og dorullen på slutten fikk meg til å le. Håper ikke det var den eneste, for da blir det i hvert fall bråk på Dunderly, aka PMS-farmen
Studine mevik Skrevet 20. januar 2013 #5 Skrevet 20. januar 2013 kan vi endre teksten til "med pels OG klær" istedenfor ELLER? Jeg er forøvrig hun lille monsterjenta i rød kjole
LanzaroteJenta Skrevet 21. januar 2013 #6 Skrevet 21. januar 2013 "Se der går en Zebra" Denne sangen her burde definitivt bli med i PMSfarmens sangbok. Litt fordi den kan få selv den sureste pmsdame til å smile, og litt fordi den kan være fin å synge når man trenger en utblåsning (tenker på hvordan ordet "zebra" synges) Hør hele, for det et en fantastisk munnspillsolo i midten der et sted. Dævver!!
Gjest Anybody Skrevet 21. januar 2013 #7 Skrevet 21. januar 2013 Jeg er mer her jeg da når jeg har PMS. Slik som i dag for eksempel... Så begraver meg i jobb, litt dib. og hater resten...
Gjest Anybody Skrevet 21. januar 2013 #8 Skrevet 21. januar 2013 eller denne, for de som liker å le mens de hater...
Patetica fåkksi Skrevet 21. januar 2013 #9 Skrevet 21. januar 2013 Jeg har PMS i dag. Og jeg er så jææææævla mannevond. Alle mennene rundt meg har fått høre det i dag, og samtlige har fått himlende øyne rettet mot seg, etterfulgt av oppgitte høylytte sukk som markerer hvor jævla inkompetente alle menn er akkurat i dag.
LanzaroteJenta Skrevet 21. januar 2013 #10 Skrevet 21. januar 2013 Speaking of pms.. Jeg slipper nok unna pms en stund. Fant ut i forrige uke at jeg er gravid igjen. Men det er jo ikke fritt for at hormonene er i fritt fall. Mulig det blir en sammenhengende hormontripp? Hvem vet? Stakkars mannen...
Gjest sug lut Skrevet 21. januar 2013 #12 Skrevet 21. januar 2013 Speaking of pms.. Jeg slipper nok unna pms en stund. Fant ut i forrige uke at jeg er gravid igjen. Men det er jo ikke fritt for at hormonene er i fritt fall. Mulig det blir en sammenhengende hormontripp? Hvem vet? Stakkars mannen... Åååå, gratulerer! Vi følger deg helt i mål, vettu, vi har øvd på verdens lengste svangerskap for noen år siden (Anne-B sitt) så kranglerne har trening i sånt Hormoner ingen hindring!
LanzaroteJenta Skrevet 21. januar 2013 #13 Skrevet 21. januar 2013 Håper det ikke blir lenger enn de 40 ukene +/- man regner. Husker fra sist gang, at de siste ukene er laaaange. Blir sikkert noen hormonutspill underveis.
Patetica fåkksi Skrevet 21. januar 2013 #14 Skrevet 21. januar 2013 JA SUG LUT DET MÅ VI. TYP. INNEN PÅSKE, SENEST!
ms.Pond Skrevet 21. januar 2013 #16 Skrevet 21. januar 2013 Speaking of pms.. Jeg slipper nok unna pms en stund. Fant ut i forrige uke at jeg er gravid igjen. Men det er jo ikke fritt for at hormonene er i fritt fall. Mulig det blir en sammenhengende hormontripp? Hvem vet? Stakkars mannen... Gratulerer! :) Gravid og hormontripp, da er du på rett plass i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå