Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Kan vi ikke heller si noe pent om et nick stedetfor den dumme kritikk tråden. Derfor : Si noe fint om 3 nick her inne, kanskje noen du ike har nevnt før i nick tråder, jeg begynner: Elsker livet:Svarer med respekt selv på kritikk. Inmyheart: Liker nicket :-) Vicky P: Morsom Anonym poster: 593c145d5b8359c8f572a205798a2fad
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Ser at jeg har skrevet et nick i overskriften: så velg selv 1-3 nick. HI Anonym poster: 593c145d5b8359c8f572a205798a2fad
MammantilNurket Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 Helt enig! Da må det bli ... deg "Anonym" fordi du satte i gang denne tråden, Sug Lut fordi hun har gode innspill og Vicki P fordi hun får meg til å le P.S: Den kritikktråden har jo bare utviklet seg til ww3!!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #4 Skrevet 20. januar 2013 Cat68: Sterk dame som har opplevd mye. Beundrer pågangsmotet hennes:) Bondejenta: Gjennomført god og snill Søtest: Morsom og småspydig på en gang. Trekker ofte på smilebåndet av henne. Anonym poster: 43c16124309688e0733b6cca08ecc6a3
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 20. januar 2013 #5 Skrevet 20. januar 2013 Sug lut har en evne til å få deg til å tenke nytt. Kirka bjeffer virker som ei utrolig forståelsesfull dame. Elsker livet fremstår som sterk og respektabel
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 20. januar 2013 #6 Skrevet 20. januar 2013 Februarprins2013: Som regel positiv, og har vist seg veldig motstandsdyktig til kritikk. 1G+1G: En voksen dame som ofte kan gi litt modenhet til diskusjoner. Den perfekte mor: Dame med humor, og skikkelig bein i nesa mtp åpenheten rundt det som skjedde i familien for noen måneder siden. Liker dere alle!
Frøken Ubesluttsom Skrevet 20. januar 2013 #7 Skrevet 20. januar 2013 Sug Lut: Digger humoren og ironien hennes. Morsom. Nikamo: Fordi hun syns jeg har kult nick. Hun virker som en sympatisk person. Kommer ikke på fler akkurat nå.
Voilà Skrevet 20. januar 2013 #8 Skrevet 20. januar 2013 Siklerotte - jeg så nicket ditt i en tidligere tråd her, og om du er samme Siklerotte som for 1-2(?) år siden, så kan jeg jo fortelle at du var en av mine favoritter den gang du var mer aktiv. Ikke uten grunn! (Jeg har savnet deg!) "Himmelt og hav" - du gir virkelig uttrykk for å være klok og rasjonell, og lar deg ikke provosere. Det er bra! Monajenten - (Om du er her enda?) Du er rett og slett nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå