Gå til innhold

si noe fint om et nick:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vi ikke heller si noe pent om et nick stedetfor den dumme kritikk tråden.

Derfor : Si noe fint om 3 nick her inne, kanskje noen du ike har nevnt før i nick tråder, jeg begynner:

Elsker livet:Svarer med respekt selv på kritikk.

Inmyheart: Liker nicket :-)

Vicky P: Morsom

 

Anonym poster: 593c145d5b8359c8f572a205798a2fad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at jeg har skrevet et nick i overskriften: så velg selv 1-3 nick.

HI

 

Anonym poster: 593c145d5b8359c8f572a205798a2fad

Skrevet

Helt enig!

Da må det bli ... deg "Anonym" fordi du satte i gang denne tråden, Sug Lut fordi hun har gode innspill og Vicki P fordi hun får meg til å le :)

P.S: Den kritikktråden har jo bare utviklet seg til ww3!!

Skrevet

Cat68: Sterk dame som har opplevd mye. Beundrer pågangsmotet hennes:)

 

Bondejenta: Gjennomført god og snill

 

Søtest: Morsom og småspydig på en gang. Trekker ofte på smilebåndet av henne.

 

Anonym poster: 43c16124309688e0733b6cca08ecc6a3

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Sug lut har en evne til å få deg til å tenke nytt.

Kirka bjeffer virker som ei utrolig forståelsesfull dame.

Elsker livet fremstår som sterk og respektabel

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Februarprins2013: Som regel positiv, og har vist seg veldig motstandsdyktig til kritikk.

 

1G+1G: En voksen dame som ofte kan gi litt modenhet til diskusjoner.

 

Den perfekte mor: Dame med humor, og skikkelig bein i nesa mtp åpenheten rundt det som skjedde i familien for noen måneder siden.

 

Liker dere alle!

 

 

 

Skrevet

Sug Lut: Digger humoren og ironien hennes. Morsom.

Nikamo: Fordi hun syns jeg har kult nick. Hun virker som en sympatisk person.

 

Kommer ikke på fler akkurat nå.

Skrevet

Siklerotte - jeg så nicket ditt i en tidligere tråd her, og om du er samme Siklerotte som for 1-2(?) år siden, så kan jeg jo fortelle at du var en av mine favoritter den gang du var mer aktiv. Ikke uten grunn! ;) (Jeg har savnet deg!)

 

"Himmelt og hav" - du gir virkelig uttrykk for å være klok og rasjonell, og lar deg ikke provosere. Det er bra! :)

 

Monajenten - (Om du er her enda?) Du er rett og slett nydelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...