Gå til innhold

Hva forverrer trassen hos dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det at dere blir stresset? At dere lar de trasse ferdig alene? Her har trassen kommet for fullt og der blir såååå mye verre hvis jeg enter prøver å forklare eller blir stresset. Så jeg må virkelig bruke mye tid på å telle til ti. Er jeg rolig så er det minimalt med trass, men med en gang man blir litt stresset her i huset er det som å slå på en bryter hos snuppa bår

Anonym poster: 48b6744f965e4eec2a4ee4090d558967

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pappaen!

Han er brysk og sur mot han som trasser. Ingenting er lov, det skal være stille. Og spesielt under nyheter. Da roper han til ungene om de bråker litt.

Har prøvd å forklare at det hjelper å snakke ordentlig, men jeg tar visst feil.

Feks i går morges. Var gråting på barnerommet, og pappaen mente det var for tidlig å stå opp. Kjeftet og styrte med han som bare hylte verre.

Pappaen kom og la seg i sinne, og ble enda sintere når jeg sa han jammen fikk være snill med gutten og han kunne prøve en ny variant, å snakke med normal stemme til ungen. La seg under dyna i sinne.

Jeg gikk inn til gutten og sa: Nå synes jeg du skal slutte å gråte. Vi skal snart stå opp, men sånn som du bråker vekker du hele huset. Og det vil jeg ikke.

Gutten ble helt stille og sa: ok.

Så sto vi opp og koste oss med frokost, mens den sure faren sov...

Anonym poster: e9f6c6b6f5110b6494b6acd51a4763d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...