Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå er jeg ganske drittlei.. Jeg er høygravid, 38+2. Bekkenet mitt har sagt klart ifra at her er det bare å holde seg i ro. Den siste uken og mer enn det, har det vært strålende vakkert vær her, sol og skyfri himmel, vindstille og minusgrader. Og slik skal det være hele den neste uken også. Alle går ut og koser seg med aking, skøyting, turgåing osv osv.. Jeg går en liten 20 minutters rusletur, og er ødelagt i 2 dager etterpå.

Stresslessen min er veldig god å sitte i, men tv'en er oppbrukt, bim og facebook er oppbrukt, alle bilder er satt i album, alt er klart til småtten kommer, og jeg syns bare synd i meg selv som ikke kan delta på noe av det som alle andre holder på med om dagene..

I finværet.

Mens jeg sitter inne med meg selv.

So - shoot! Hva syter DU over i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalm og dritt lei. Gå ut? Har ikke orket å gå ut eller gjøre noe i 7 uker!!! Kvalmen tar knekken på meg!:(

Skrevet

Føler med deg, er så drittlei at jeg nesten angrer på at jeg begikk meg ut på 3.mann :-/

Skrevet

Dritt lei jeg også, er 38 uker + 2 dager, men jeg tror han kommer før tida,virker slikt,men man kan aldri vite,men uansett mer enn 25 dager er det ikke :)

Skrevet

38+1 her.... dritt lei inn å ut av sykehuset flere ganger i uka, blod prøver, urin prøver, u name it!!!å bekkenløsning??? Prøv bekkenløsning og løsning av av mus!! Da snakker vi smerter og store problemer med det meste .. Men sia han ikke kom i helga har han bare med å holde seg inne!! Jeg skal på kino med prinsessa til tirsdag, har niese som har bursdag på torsdag og selskap på lørdag å fødsels hjelpen min sitter 4 timer unna... så denne uka kan han ikke komme! Da får han vente til etter selskap på lørdag :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...