Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Han dro til en kompis i går rundt klokken 19, de skulle ut på byen. Og siden har jeg ikke hørt noe. Ikke ett ord. Jeg våknet alene i morges, og slites mellom å være bekymret og forbannet. Hva gjør jeg nå? Vi har tidligere hatt noen runder med at forholdet vårt er mye "han" og lite "oss", jeg føler meg ofte avvist (spesielt seksuelt), og jeg er ofte frustrert over at han tilsynelatende bryr seg så lite. Problemet er ikke at han er dårlig på å vise at han er glad i meg - problemet er at han er så flink til å vise at han ikke er det. Men han er fantastisk på alle andre måter, vi har det så bra sammen og jeg er kjempeforelsket. Det er bare innimellom at han gjør sånne idiotiske ting som får meg til å føle meg som skitt under skoen hans. Han er aldri direkte slem, bare tankeløs. Han gjør ting (eller gjør IKKE ting), og skjønner ikke at det kan være et problem for menneskene rundt han. Og nå er det altså sånn at han ikke har kommet hjem. Hvordan burde jeg takle dette? Anonym poster: 820c38fb883d658f1fc92e159301a4af
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Jeg hadde dratt til noen jeg kjente.. og blitt der helt til sent i kveld.. Så kan han få smake på at ingen er hjemme når han kommer hjem. Prøver han å ringe deg, hadde jeg bare sagt når jeg kom hjem at jeg har vært på besøk og mobilen lå i bilen...... Anonym poster: 6a1e161fcc514d0ae0f510b976ced43d
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 Ta og forklar han hvordan du føler deg når han ikke sier hvor han er , eller ikke hører noe fra han. Er jo ofte slik at man sovner på festen at han er blitt med kompisen hjem eller noe. Håper han snart kommer hjem , og at du får sakt hva du føler så kansje han skjerper seg. Er ikke sikkert han er klar over det. Anonym poster: cd2a16215c6afc88228762e8243a11d3
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #4 Skrevet 20. januar 2013 Litt av problemet er at han reiser på jobb i kveld (utenbys), og blir borte til helgen igjen, så jeg kan liksom ikke bare stikke av uten å si noe, heller. Fikk sms nå, han hadde sovna på sofaen hos en kompis, som jeg trodde. Jeg er så sint! Kunne han ikke bare sagt fra om det? Fader. Hvor mange ganger skal man måtte prate med mannen sin om at han er en dust, for at det skal gå inn? Anonym poster: 820c38fb883d658f1fc92e159301a4af
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #5 Skrevet 20. januar 2013 Litt av problemet er at han reiser på jobb i kveld (utenbys), og blir borte til helgen igjen, så jeg kan liksom ikke bare stikke av uten å si noe, heller. Fikk sms nå, han hadde sovna på sofaen hos en kompis, som jeg trodde. Jeg er så sint! Kunne han ikke bare sagt fra om det? Fader. Hvor mange ganger skal man måtte prate med mannen sin om at han er en dust, for at det skal gå inn? Anonym poster: 820c38fb883d658f1fc92e159301a4af HI Anonym poster: 820c38fb883d658f1fc92e159301a4af
<3 2G <3 Skrevet 20. januar 2013 #6 Skrevet 20. januar 2013 For meg hadde det holdt lenge før deg tror jeg. Om han ikke hører deg nå, hvordan tror det blir senere? Har dere barn sammen? For om dere ikke har det, hadde jeg heller funnet en annen som faktisk bryr seg.
Berta_78 Skrevet 20. januar 2013 #7 Skrevet 20. januar 2013 For meg hadde det holdt lenge før deg tror jeg. Om han ikke hører deg nå, hvordan tror det blir senere? Har dere barn sammen? For om dere ikke har det, hadde jeg heller funnet en annen som faktisk bryr seg. Helt enig. Man må spille litt på lag, ellers er det liksom ikke noe vits. Det virker ikke utrolig urimelig å ønske at samboeren skal komme hjem om natten eller i det minste gi lyd.
<3 2G <3 Skrevet 20. januar 2013 #8 Skrevet 20. januar 2013 For meg hadde det holdt lenge før deg tror jeg. Om han ikke hører deg nå, hvordan tror det blir senere? Har dere barn sammen? For om dere ikke har det, hadde jeg heller funnet en annen som faktisk bryr seg. Helt enig. Man må spille litt på lag, ellers er det liksom ikke noe vits. Det virker ikke utrolig urimelig å ønske at samboeren skal komme hjem om natten eller i det minste gi lyd. Sier ikke at en gang og bolten på døra for han, men lagarbeid og gjensidig forståelse. Tror det dessverre er veldig mange som går inn i seriøse forhold før de egentlig er klar for det. Ikke bare menn nei. Vi var sammen lenge før vi ble foreldre, men det betyr ikke at vi hadde bedre grunnlag heller. Kommunikasjon og respekt er nøkklene som gjør det lettere i et forhold. Så klart vi har tunge dager og perioder, men det skal ikke pågå for lenge før en sier fra at nok er nok og nå må vi fikse dette.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #9 Skrevet 20. januar 2013 Jeg er fristet til å si at det er på tide å ta hintet. Er han forelsket i deg? Anonym poster: af93eb6f59be948d308212a8839dd6cf
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #10 Skrevet 20. januar 2013 Litt av problemet er at han reiser på jobb i kveld (utenbys), og blir borte til helgen igjen, så jeg kan liksom ikke bare stikke av uten å si noe, heller. Fikk sms nå, han hadde sovna på sofaen hos en kompis, som jeg trodde. Jeg er så sint! Kunne han ikke bare sagt fra om det? Fader. Hvor mange ganger skal man måtte prate med mannen sin om at han er en dust, for at det skal gå inn? Anonym poster: 820c38fb883d658f1fc92e159301a4af Av ren nysgjerrighet: når han uplanlagt sovner på sofaen, hvordan skal han gi beskjed om det? Anonym poster: a73c769720e32716a29c6b38eda2a66f
Mamma4livet Skrevet 20. januar 2013 #11 Skrevet 20. januar 2013 Jeg er litt overrasket over at flere synes det er helt ok at man ikke kommer hjem til avtalt tid eller sover over hos andre uten å gi beskjed. Ja, man er voksen men man bør ha såpass respekt for sin kjæreste/ektefelle at man kommer hjem etter fest dersom det er det som er avtalt. Vi har vært kjærester siden vi var 18 år gamle, vært på fest mange ganger uten hverandre, men det har da aldri skjedd at vi ikke har kommet hjem på natten. HI - jeg er usikker på om det hjelper å snakke med din kjæreste, men prøv å få han til å forstå at du ikke liker måten han behandler deg og hvordan hans måte å behandle deg på gjør det engstelig og lite elsket. Ønsker deg alt vel.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #12 Skrevet 20. januar 2013 Folk er veldig forskjellige da. De som ikke blir bekymra/sure for at sambo sovner dritings på kompisens sofa uten å si fra til den som venter hjemme oppfører seg sikkert på samme måte når de drikker selv. Det er særdeles viktig å finne en med samme holdninger og verdigrunnlag som en selv, ellers blir det totalkollaps og samlivsbrudd når barna kommer. Det er før barna at de fleste forhold er helt perfekte, mannen min og jeg kranglet aldri før barna kom. Men etter år med nattevåk, selvforsakelse og lite kjærestetid har hverdagen virkelig satt inn. Om forholdet ikke er perfekt før barna kommer så blir det hvertfall ikke bedre. Anonym poster: 7260f49e425fc571ac3d900dd68b5422
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #13 Skrevet 20. januar 2013 Jeg hadde nok ikke trodd at han sovnet på en kompis sofa hvor full bruker han egentlig å bli. Han var nok mest sannsynlig utro. Anonym poster: 2ce3cc78c5efbce65cba010894490da1
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #14 Skrevet 20. januar 2013 Jeg hadde nok ikke trodd at han sovnet på en kompis sofa hvor full bruker han egentlig å bli. Han var nok mest sannsynlig utro. Anonym poster: 2ce3cc78c5efbce65cba010894490da1 Er ikke du full av positiv energi??? Anonym poster: 8028559e2475c98ce7a70ac553b8acb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå