Catlady Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 http://blogg.orjas.no/dagsrevyens-forsvar-av-romfolk/ Skummelt !!! Fikk litt vondt av damen da jeg så innslaget, og tenkte at jøsses det var vel kanskje litt i overkant strengt ... Men herreguuuud !!!!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Et fryktelig overtramp mot ofrene. Dette bør få konsekvenser for journalist og redaksjon. Denne journalisten har tidligere vist seg uetterrettelig. Mange tomler opp for Ørjaseter! Anonym poster: 8d6cd0f5be49dfb9e9d569cb73dd1005
Catlady Skrevet 20. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2013 Det bør få strenge konsekvenser ja !! Grovt overtramp mot oss seere/lesere også. De fleste fikk vel litt sympati med den "gamle søte" konen som bare ville selge litt smykker. Skjønner ikke hvordan de kan kutte bort det hun faktisk fikk dom for !!! Føler meg lurt av NRK ... Og skummelt å tenke på hva de ellers "lurer" oss med ...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #4 Skrevet 20. januar 2013 Det mest skremmende er at folk er tilbøylige til å ignorere kriminelle handlinger fordi det ikke er kriminellt i romfolkets kultur! Da kan de bryte norsk lov og slippe unna med det! Anonym poster: c35b38febdc558eda3c228a6d693bb18
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #5 Skrevet 20. januar 2013 Satt og så på innslaget på Dagsrevyen og syntes oppriktig synd på dama, og tenkte sikkert som mange at hun får ekstra streng straff fordi hun er av romfolket.. Men nå er jeg virkelig sjokkert !!!! Hvorfor har de unnlatt å fortelle om at hun har solgt dattera si ??? Hvor mye "unngår" de å informere om når det gjelder nyheter generelt ? Dette synes jeg er skikkelig ekkelt .. Kanskje jeg har vært naiv, for er dette normalt ?? Håper dette får konsekvenser og at NRK legger seg langflate. Anonym poster: dac495e77205ad5f11fe28312888f2c5
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #6 Skrevet 20. januar 2013 Nei, dette er ikke normalt. Dette er veldig drøyt rett og slett! Jeg fatter ikke at denne journalisten kan sove godt om natten. Man kan ikke alltid vite alt i en sak, men her har han bevisst utelatt viktig informasjon fordi den ikke passet inn i historien han ønsket å fortelle. Jeg syns det er veldig rart at ikke noen har oppdaget det før det ble sendt. Dette er jo en stor sak med bred dekning. Anonym poster: a9897a5d49fb38a63059a3d9e4d40810
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå