Gå til innhold

Hva finner dere på ute med 1åringen da..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å finne på noe ute med henne. Hun synes ikke det er så gøy å sitte på akebrett, og sklier synes hun ikke er så gøy. Hun er ikke flink nok til å gå i uteklær, så hun kjeder seg litt. Det eneste hun synes er gøy er å huske, så vi besøker en eller to barnehager i helgene og undersøker disse. Men hun klager fort.. Hun synes ikke det er gøy å krabbe i snø, og å leke ute klarer hun ikke med votter. Begynner å gå tom for ideer! :/

Anonym poster: 648bef7327ea671b5d5f141c319dd1e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bæremeis! har kjøpt en bæremeis fra Bergans og 1-åringen storkoser seg når vi er ute å går på tur.

Anonym poster: b7140e8aa5c9b41f3254979b98bfb2e9

Skrevet

Gå tur i skogen og se på alt det som finnes?

Skrevet

Er denne enkel å bruke? Kjøpte bæretøy som jeg ikke fikk til å bruke k det hele tatt..:/

Anonym poster: 648bef7327ea671b5d5f141c319dd1e0

Skrevet

Ja, det er akkurat som en ryggsekk :) min elsker også å sitte i bæremeis, eller å "sykle".

Skrevet
Er denne enkel å bruke? Kjøpte bæretøy som jeg ikke fikk til å bruke k det hele tatt..:/ Anonym poster: 648bef7327ea671b5d5f141c319dd1e0

Jada. Litt tungt, da.. Men det blir bedre jo mere du bruker den. Veldig, veldig kjekt for barna. Min gutt er 14 mnd og vi går mye på tur. :)

Vi har en bergans som nylig er kjøpt men det finnes billigere alternativer. Kjøpt feks på FINN. De fleste bruker de ikke så mye så da er de som regel i veldig god stand.

Anonym poster: b7140e8aa5c9b41f3254979b98bfb2e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...