Gå til innhold

Møkk lei av konstant "sexhinting"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg greier ikke å se hvordan den hintingen HI skriver om kan tolkes som mas. Folk her skriver om konstant masing etter sex, klemming på puppene og grafsing i skrittet. Er jo ikke det HI skriver i det hele tatt.

Hinting om kvelden, forsøk på klemming og plukking om morgenen. Høres ut som helt normale tilnærmelser, spør du meg. Fire ganger totalt, og det mener hun er helt ekstremt.

Anonym poster: 835ddf7887f8ce2da1e9f2891eb21bcc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI: Hvor ofte har dere sex,da? Og hvorfor vil du ikke ha sex med mannen iløpet av en hel helg?

Har aldri telt på hvor ofte men er vel ikke uvanlig sjeldent. Og noen ganger har jeg bare ikke lyst, det er vel greit?

HI

Anonym poster: 5c2928316404c71522c2f3b41de352d8

Skrevet

Har det helt på samme måte. Mannen tok aldri hintet enda jeg sa klart i fra. Etter noen måneder var lysten min på han helt ødelagt og nå har vi ikke et sexliv som i utgangspunktet var veldig bra.

Lei meg for det. Jeg elsker han men mange gode følelser og sexlyst forsvant. ta tak i det før det er for sent. La han les denne tråden!

Anonym poster: 64f75b1d4bb77af0e89bebcbc67971af

Skrevet

HI: Hvor ofte har dere sex,da? Og hvorfor vil du ikke ha sex med mannen iløpet av en hel helg?

Har aldri telt på hvor ofte men er vel ikke uvanlig sjeldent. Og noen ganger har jeg bare ikke lyst, det er vel greit?

HI

Anonym poster: 5c2928316404c71522c2f3b41de352d8

Joda, men regner med du ønsker innspill siden du legger det ut her. Og mitt innspill vil nok være forskjellig om du lyst 1 gang i mnd eller en gang i uka... Veldig ofte er det slik at mannen har mer og oftere lyst. Og det kan vel ikke være slik at det alltid er din lyst som skal bestemme?? Derfor tenker jeg at det faktisk spiller en rolle hvor ofte du faktisk har lyst. Mannen min har også mer lyst enn meg, og det hender jo da at jeg "blir med" selv om jeg i utgangspunktet ikke har så veldig lyst. Det hender jo også han blir med på noe jeg vil, uten å ha så veldig lyst selv. Og dette er jo fordi vi elsker hverandre, og ønsker å gi noe uten at vi selv nødvendigvis har behovet der og da. Men kommunikasjon er selvfølgelig kjempeviktig! Uansett!

Skrevet

Er glad mannen min ikke peller, plukker, grafser eller hinter. Han bare spør rett ut, det foretrekker jeg. ( og jeg gjør det samme).

Anonym poster: b885a7e3831044de2d63e89c73932f42

Skrevet

Denne helga har det vært helt ekstremt. Først med hinting og sexprat på fredagskvelden. Så plukking og klemming i går morges, mer hinting og "griseprat" i går kveld, og enda mer plukking i dag tidlig. Blir bare stressa og sur av det. Hvor vanskelig kan det være å skjønne at nei betyr nei?

Anonym poster: 0bd670902f28c94d4b9c831f0dc55706

Det spørs hvor ofte det blir "nei" det, og av hvilken årsak. Hvis du heller foretrekker å vaske vinduer, se TV osv enn å ha sex med mannen, og sier "nei" 29 av 30 dager i måneden, så forstår jeg at han blir desperat til slutt.

Her er det omvendt situasjon, og vi har ikke hatt sex på 3 måneder fordi mannen avviser. Jeg hintet også, ikke så ofte som din mann, men et par ganger i uka, men nå har jeg gitt opp. Ikke hintet eller flørtet i over 1 måned, og han ser ut til å trives med det.

Anonym poster: 2b3bd3302dc22d010f548615e82ddd18

Skrevet

Åja, kanskje bare meg som trodde ett forhold er mer enn sex. Drittlei de anonyme som skriver dritt ! Hva såååååå om det er lenge siden hu har hatt sex med han? Det skriver hu ikke noe om heller ! Sex skal man ha når man har lyst. Ikke fordet mannen han ståpikk hver jævla dag. Æsj

Enig, men delvis. Har du mistet lysten over lenger tid, så bør du faktisk søke hjelp. Ikke bare forlange at mannen lever månedsvis og årevis i cølibat og bare godtar det. Man er to i et forhold, og forhold er gi-og-ta-opplegg. Ikke et egotripp.

Skrevet

Sex avler sex for min del. Her er det ingen som avviser, men det er heller ingen som driver og hinter eller grafser i tide og utide. Det går også an å tenke om det passer seg. Har man sovet lite e.l. går det an å ta hensyn. Men venter man at begge skal ha lyst hver for seg før man har sex kan det fort gå lang tid, skal litt til for at det klaffer.

Min erfaring er at lysten kommer om en gir seg hen. Har den andre lyst, kommer lysten av seg selv. Men det er kanskje bare meg?

Skrevet

Har det sånn periodevis her også!,

Prøvd å si til samboeren hundre ganger at når han oppfører seg slik så er det så turn off for meg at da mister jeg helt lysten på sex!! Det synker bare liksom ikke inn!!

Prøver liksom å si at det er helt ok med kosing og et kyss som hint til at han vil ha sex om kvelden, men når han snakker sex hele tida, grafser på pupper og tar meg i skrittet hele tida om dagen så ar det fullstendig motsatt effekt!

Var igrunn godt å lese at ikke det bare er meg som har det på denne måten :-)

Anonym poster: 7ca3cb387f0d5bfe7540458a5b130a73

Den der var god å lese, jeg har også tenkt at det var mest her det var slik. Siden jeg skulle opp klokken 7 og han kunne sove til 12 så foreslo jeg at vi kunne legge oss i 10-tiden på kvelden for å kose oss, men neida.....i 1-2 tiden kom han tuslende inn i senga og vekket meg med å grafse på pupper og i skrittet noe som i alle fall er turn off da. Forsøkte også å snakke med han om at jeg også trenger søvn og at den type grafsing kun gagner ham og ikke meg.

Anonym poster: 11021d17d0f98545f0c917aeedeb2f94

Skrevet

Sex avler sex for min del. Her er det ingen som avviser, men det er heller ingen som driver og hinter eller grafser i tide og utide. Det går også an å tenke om det passer seg. Har man sovet lite e.l. går det an å ta hensyn. Men venter man at begge skal ha lyst hver for seg før man har sex kan det fort gå lang tid, skal litt til for at det klaffer.

Min erfaring er at lysten kommer om en gir seg hen. Har den andre lyst, kommer lysten av seg selv. Men det er kanskje bare meg?

Jo enig. Her i huset er det lov å si nei, men jeg setter ofte igang uten den store lysta. Har jeg ikke lyst så får han gi meg lyst.

Skrevet

Gubben er sikkert DRITT LEI av at den lekne jenta han ble glad har blitt en sur prippen drittkjerring som aldri vil leke litt, aldri ha sex og nyter å avvise alle tilløp.

KOMMUNIKASJON

skal sex skje kun når du har lyst? dvs at alle forsøk på forføring er fånyttes ?

Anonym poster: 4bbbb65585d8dbe62df5e28225bcdfbc

Skrevet
Har det sånn periodevis her også!, Prøvd å si til samboeren hundre ganger at når han oppfører seg slik så er det så turn off for meg at da mister jeg helt lysten på sex!! Det synker bare liksom ikke inn!! Prøver liksom å si at det er helt ok med kosing og et kyss som hint til at han vil ha sex om kvelden, men når han snakker sex hele tida, grafser på pupper og tar meg i skrittet hele tida om dagen så ar det fullstendig motsatt effekt! Var igrunn godt å lese at ikke det bare er meg som har det på denne måten :-) Anonym poster: 7ca3cb387f0d5bfe7540458a5b130a73
Den der var god å lese, jeg har også tenkt at det var mest her det var slik. Siden jeg skulle opp klokken 7 og han kunne sove til 12 så foreslo jeg at vi kunne legge oss i 10-tiden på kvelden for å kose oss, men neida.....i 1-2 tiden kom han tuslende inn i senga og vekket meg med å grafse på pupper og i skrittet noe som i alle fall er turn off da. Forsøkte også å snakke med han om at jeg også trenger søvn og at den type grafsing kun gagner ham og ikke meg. Anonym poster: 11021d17d0f98545f0c917aeedeb2f94

Forstår godt at du avviser om du ligger og sover og skal opp tidlig når du allerede har gitt han et tilbud som han ikke tok. Hensynsløshet er turn off.

Skrevet

Gubben er sikkert DRITT LEI av at den lekne jenta han ble glad har blitt en sur prippen drittkjerring som aldri vil leke litt, aldri ha sex og nyter å avvise alle tilløp.

KOMMUNIKASJON

skal sex skje kun når du har lyst? dvs at alle forsøk på forføring er fånyttes ?

Anonym poster: 4bbbb65585d8dbe62df5e28225bcdfbc

jeg trodde hele poenget med forføring var å gi dama lyst? Ikkat at all sex skjer når dama har lyst FØRST? Ellers hadde hele forføringskonseptet blitt bortkastet ihvertfall...

Skrevet

Enig, hvis man har lyst tidligere på kvelden fordi man vet man blir for trøtt senere og de likevel skal klå og gnikke her og der, da ber jeg ham pent pakke seg vekk. Jeg trenger søvn, og det er en grunn til at jeg stort sett vil ha sex før 22. Jeg fungerer bare ikke etter det.

For meg funket det å vise hva jeg mente med at det ble for mye. Fikset noe digg og noe han virkelig ville se på tven. Begynte så å forstyrre, ta på ham osv midt oppi programmet, og til slutt fikk jeg passet påskrevet. Svarte bare, "kanskje du nå skjønner at et nei er et nei, og at det ikke alltid frister?"

Anonym poster: 56b2a70f7cc4fd030e4854d42698f79b

Skrevet (endret)

Ups havnet i feil tråd.

Endret av Elsker livet
Skrevet

Jeg ønsker meg mer sexmas her!

Anonym poster: 2df63f89299ed42c9fba7442ee066809

Skrevet

Jeg leser dette med et stikk av misunnelse. Her er det jeg som maser om sex og "alltid" blir avvist. Vi treffes bare i helgene, på grunn av jobben hans, men han vil likevel nesten aldri ha sex, uansett når jeg prøver meg, uansett situasjon. Det føles helt forferdelig!

Vil liksom bare be dere om å være litt snill med mennene deres. Det gjør ingen ting om man "tar en for laget" iblant, altså har sex selv om man i utgangspunktet ikke har så veldig lyst. For oss damer er det jo ofte sånn at lysten kommer litt etter hvert.

Et lite hjertesukk, bare. Ta vare på hverandre :)

Anonym poster: b11dddf8e4948491829c40cad4971e91

Skrevet

Åja, kanskje bare meg som trodde ett forhold er mer enn sex. Drittlei de anonyme som skriver dritt ! Hva såååååå om det er lenge siden hu har hatt sex med han? Det skriver hu ikke noe om heller ! Sex skal man ha når man har lyst. Ikke fordet mannen han ståpikk hver jævla dag. Æsj

Enig, men delvis. Har du mistet lysten over lenger tid, så bør du faktisk søke hjelp. Ikke bare forlange at mannen lever månedsvis og årevis i cølibat og bare godtar det. Man er to i et forhold, og forhold er gi-og-ta-opplegg. Ikke et egotripp.

jada. Men jeg har selv valgt å være singel. Mistet all sex lyst etter xn min. Var mas fra jeg stod opp,til jeg la meg. Æsj tilogmed om natta,mens jeg sov prøvde han seg. Derfor forstår jeg HI veldig godt. Jeg liker sex,og han jeg bodde med var nydelig på alle måter,utseendet messig . Men så klarer man ikke å se personen for den han ser ut,eller ha sex/elske med ett menneske som maser så mye at man blir dårlig. Prøvde å ta sexen rett etter jobb,så jeg var ferdig med det for dagen. Men kåtingen var klar for mer 1time etter. Usj :o men nå sier ikke HI at sin er sååå ille. Jeg bare kjenner meg godt ikkeigjen og blir dårlig ved tanken
Skrevet

Altså...

Hvis mannen har lyst på sex, og dama sier: "Sorry, men at du maser konstant og tafser på meg virker mot sin hensikt, jeg blir overhode ikke tent av det, heller motsatt"...

Ville det ikke da vært et sjakktrekk å slutte å mase og tafse?

Eller er man forpliktet til å respondere positiv på samtlige fremstøt fra partneren sin, selv de man ikke setter pris på?

Anonym poster: 62708be79995eccba070c8aab7ef5d06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...