Gå til innhold

Trenger tips til ansiktsprodukter....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt fet hud, som fort får sorte prikker og acne/arr. Har prøvd et serum fra md.formulation som skulle være så bra, men har tilgode å se resultater enda.

 

Har fått så uren hud etter fylte 30 så jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Ansiktet bør jeg jo gjøre noe med, for det vises! Rygg og bryst har også fått kviser.... tilbake i puberteten sa du....

 

Å forresten... hvilke nettbutikker handler dere fra?

 

Anonym poster: 80c1c3678891b9abdfdcb84981ab7f38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I tillegg til serum kan du bruke en mild peeling (gjerne kjemisk) et par tre ganger i uken. Bruk en lett fuktighetskrem (f.eks active moist fra Dermologica. Ikke tett huden igjen med tung foundation, bruk lettere mineralpudder eller ingenting.

 

Jeg handler mest fra Strawberrynet, men innimellom har lookfantastic også greie tilbud (på Dermologica og ID make up).

 

Anonym poster: 3cc168a975c599189a06468f33ecfe65

Skrevet

Takk for tips.

 

Jeg MÅ ha noe som dekker huden litt i ansiktet, har pudder fra i.d. nå og har kjøpt en billig dekkekrem fra Garnier bare for å prøve.

 

HI.

 

Anonym poster: 80c1c3678891b9abdfdcb84981ab7f38

Skrevet

Ok, da bruker du ID. Den Garnier kremen kan du gi bort eller kaste hvis du ikke ønsker verre hud! Den blir nok gift for deg.

 

Dermologica har også foundation dersom du ønsker mer dekning enn id gir. Det er verdt å prøve det også.

 

Anonym poster: 3cc168a975c599189a06468f33ecfe65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...