Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Har ei lita jente på 2 år som er syk. Hun hoster heeele tida, til hun nesten spyr. Hun bruker de vanlige astmamedisinene, men fungerer dårlig på hosten... Vet ikke om det nytter å dra til legen for de gangene jeg har vært der for å få hostesaft til henne, får jeg bare beskjed om at å små barn får ikke det.... what to do?:S Er så tungt å være syk selv med sykt barn:( har sovet nada inatt:S *syte syte* Anonym poster: 739228aa1a79e6e11c4c394878cfd5bb
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Da bør de kanskje vurdere annen astmamedisin? Her tar Ventolinen hosten i alle fall... Anonym poster: 259f96c18d1b37abc792637dbea384db
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 får ikke noe annet....vært flere ganger til forskjellige leger:S Anonym poster: 739228aa1a79e6e11c4c394878cfd5bb
Mamma til 1 og 2 bonus Skrevet 20. januar 2013 #4 Skrevet 20. januar 2013 Har en gutt på 11 måneder og vi fikk tips om solvipect hostesaft. Denne kan brukes på spedbarn så det er feil at så små barn ikke kan få det. Både legen og apotekeren sa det gikk fint og det er doseringsanvisning for barn under 1 år på flasken og barn fra 1-5 år :-)her hostes det masse, hjelper litt med hostesaft men blir ikke helt borte. Lykke til, slitsomt med syke barn!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå