Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #1 Skrevet 20. januar 2013 Sånn blank neglelakk med vond smak funker IKKE. Er desperat etter noe som funker så jeg kan bli kvitt denne stygge uvanen før den smitter over på barna Anonym poster: 76e460fa20403c6126e15d35d91a608b
Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 20. januar 2013 #2 Skrevet 20. januar 2013 Jeg leste en gang at man aldri ble kvitt en vane... Men man kunne bytte den ut med en annen.... Vet ikke om det er sant eller om det bare vær en lærd forståsegpåer som hadde analysert seg frem til det svaret... Hehe... Men er vell verdt en prøve... Finn på noe som du forsøker å bytte med...
Queenmee Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 Jeg fikk gele eller akryl på neglene mine en stund. Deretter begynte jeg å lakke dem:) Nå er det sjeldent jeg biter. Begynner jeg har jeg en fil i nærheten. Om jeg mot formodning ikke har det, har jeg plaster for å tape fingeren til jeg får fil.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #4 Skrevet 20. januar 2013 Dra til legen, betal for en bakterie prøve. Når du får svaret kan jeg garantere deg at du slutter. For det er ekle ting under negla :/ Leste det i en tråd her inne og gjorde akkurat det samme og æsj! Anonym poster: c094aaeb52cbcfdabb0e3a2993c16b49
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #5 Skrevet 20. januar 2013 Kjøp et sånn forstørrelsesglass som forstørrer veldig mye. Jeg trodde jeg hadde rene negler (de er helt hvite og fine), men når jeg kikket gjennom et slik forstørrelsesglass, ble jeg helt kvalm. Det skjer ikke at jeg putter fingrene i munnen flere ganger kan man si!! Anonym poster: c5882c3c4a389ff2e56f056ba07bcb56
holahopp Skrevet 20. januar 2013 #6 Skrevet 20. januar 2013 Jeg klarte å slutte ved å slutte å bite på en negl. Siden den ble så fin klarte jeg å slutte på resten og
<3 2G <3 Skrevet 20. januar 2013 #7 Skrevet 20. januar 2013 Her går det i perioder, når jeg er så opptatt med andre ting at jeg ikke rekker å bite så går det bra. Har jeg det ikke så bra eller en til to knakk starter jeg fort opp igjen. Hjelper å støpe på negler synes jeg, for de klarer jeg ikke bite.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #8 Skrevet 20. januar 2013 Jeg bet veldig på mine negler, men nå får jeg lagt gele og da biter jeg ikke på de i det hele tatt Anonym poster: f946758d24aedffcd8ab2d45eefeca27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå