Gå til innhold

hva betyr ditt nick?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Missing in action - fordi jeg endret hele livet mitt da jeg ble gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi venter stadig vekk på far i huset som er mye borte. På stua har jeg et malrri som heter venter på far. Når jeg opprettet nicket satt jeg og kikka på det bildet. :-)

 

Og favorittsangen er også "tre søte småbarn" kanskje? :)

 

Tre søte småbarn med øyne blå

stille i skumringen sammen står,

følger med øynene alle dem

som ifra byen nå vender hjem.

De venter på far, venter på far,

trykker seg mot ruten, og venter på far..

 

 

 

Skrevet

Da jeg byttet nick for en stund siden var jeg litt fantasiløs. Jeg hadde tent på stearinlysene nok en kveld, og tenkte at det var veldig min stil. Jeg elsker stearinlys:)

Skrevet

"Arbeidsnavnet" vårt er Nurket. Jeg er mammaen til Nurket :)

Skrevet

Smyril Line er et fergeselskap med fast havn i noen av de landene jeg er mest fascinert av i verden, blant annet Færøyene og Island og tidligere til Skottland. Alltid hatt lyst til å se (mer av) disse fantastiske landene!

 

Ellers er Smyril færøysk (?) for falk eller ørn eller noe i den dur :)

Skrevet

Fordi pusekatten på bildet heter Scania. Oppkalt etter lastebilen til en tidligere kompis da hun var med han på tur. Og siden Scania er et buss og lastebilmerke, måtte jeg ta med det og. Mjau på slutten for å indikere at det er katten på bildet. Het bare Scania helt til i går.

Gjest Skofantomet
Skrevet

Jeg er skogal og hater urettferdighet, derfor :)

Skrevet

Kuleste tegnefilmfiguren. Ever.

Var lei det gamle :3

 

JAaaaaa elsker et kongerike for en lama:):):) men jeg må se den på norsk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...