Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 -Hvem blir mest drita? -Hvem forlater festen først? -Og sist? -Hvem henger over bardisken og prøver desperat å forføre den 22 år gamle bartenderen Kim-Daniel? -Hvem danser sexy på dansegulvet? Hvem danser toppløs på bordet? Hvem sitter i sitt eget lille hjørne med hver sin joint og diskuterer løsninger på verdensproblemene? Hvem stikker på Seven-Eleven etter mer røyk og baksnakker resten av festen? Hvem blir motvillig hentet hjem av en meget skuffet mann? Anonym poster: a5229fb684adf843f351750eb66dcc90
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 -Hvem blir mest drita? Lykke Fryd -Hvem forlater festen først? LillaGorilla (det er slitsomt med høye heler når man er gravid) -Og sist? Madam_min -Hvem henger over bardisken og prøver desperat å forføre den 22 år gamle bartenderen Kim-Daniel? Mordi -Hvem danser sexy på dansegulvet? Truseløs .Hvem danser toppløs på bordet? Musemor -Hvem sitter i sitt eget lille hjørne med hver sin joint og diskuterer løsninger på verdensproblemene? Sug Lut og Kira bjeffer -Hvem stikker på Seven-Eleven etter mer røyk og baksnakker resten av festen? Vicky P og Ikke no nick -Hvem blir motvillig hentet hjem av en meget skuffet mann? Elsker livet Anonym poster: a5229fb684adf843f351750eb66dcc90 Anonym poster: 7a249626519a31c71e8ba93b1ee74b6f
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 -Hvem blir mest drita? - Mammaen til Will & Ailo -Hvem forlater festen først? - Alva -Og sist? - Sug Lut -Hvem henger over bardisken og prøver desperat å forføre den 22 år gamle bartenderen Kim-Daniel? - Februarprins -Hvem danser sexy på dansegulvet? - Kira - Hvem danser toppløs på bordet? - Elsker Livet - Hvem sitter i sitt eget lille hjørne med hver sin joint og diskuterer løsninger på verdensproblemene? - Overlord og Khm - Hvem stikker på Seven-Eleven etter mer røyk og baksnakker resten av festen? - Vicky P. - Hvem blir motvillig hentet hjem av en meget skuffet mann? - Heartbroken Anonym poster: 02f4b54ab04ade6d6f8183b15c789637
Februargullet2013 Skrevet 19. januar 2013 #5 Skrevet 19. januar 2013 -Hvem blir mest drita? - Mammaen til Will & Ailo -Hvem forlater festen først? - Alva -Og sist? - Sug Lut -Hvem henger over bardisken og prøver desperat å forføre den 22 år gamle bartenderen Kim-Daniel? - Februarprins -Hvem danser sexy på dansegulvet? - Kira - Hvem danser toppløs på bordet? - Elsker Livet - Hvem sitter i sitt eget lille hjørne med hver sin joint og diskuterer løsninger på verdensproblemene? - Overlord og Khm - Hvem stikker på Seven-Eleven etter mer røyk og baksnakker resten av festen? - Vicky P. - Hvem blir motvillig hentet hjem av en meget skuffet mann? - Heartbroken Anonym poster: 02f4b54ab04ade6d6f8183b15c789637 Tviler
det er berre mordi Skrevet 19. januar 2013 #6 Skrevet 19. januar 2013 -Hvem blir mest drita? Lykke Fryd -Hvem forlater festen først? LillaGorilla (det er slitsomt med høye heler når man er gravid) -Og sist? Madam_min -Hvem henger over bardisken og prøver desperat å forføre den 22 år gamle bartenderen Kim-Daniel? Mordi -Hvem danser sexy på dansegulvet? Truseløs .Hvem danser toppløs på bordet? Musemor -Hvem sitter i sitt eget lille hjørne med hver sin joint og diskuterer løsninger på verdensproblemene? Sug Lut og Kira bjeffer -Hvem stikker på Seven-Eleven etter mer røyk og baksnakker resten av festen? Vicky P og Ikke no nick -Hvem blir motvillig hentet hjem av en meget skuffet mann? Elsker livet Anonym poster: a5229fb684adf843f351750eb66dcc90 Anonym poster: 7a249626519a31c71e8ba93b1ee74b6f Har alltid vore svak for folk som heiter Kim Daniel
det er berre mordi Skrevet 19. januar 2013 #7 Skrevet 19. januar 2013 -Hvem blir mest drita? Eg -Hvem forlater festen først? Bondejenta - ho har enno til gode å vere på nachspiel. -Og sist? Sikkert eg, sidan eg ligg samankropen borte i eit hjørne og har slukna fordi eg er mest drita. -Hvem henger over bardisken og prøver desperat å forføre den 22 år gamle bartenderen Kim-Daniel? Eg, før eg vart altfor drita. -Hvem danser sexy på dansegulvet? Kira og sug lut. (Dei er òg litt drita) Hvem danser toppløs på bordet? Vicky. (Litt mykje sambucca). Hvem sitter i sitt eget lille hjørne med hver sin joint og diskuterer løsninger på verdensproblemene? Lillejonas mekkemikkel og ei til, men eg klarar ikkje å hugse kven det var, fordi eg var så drita. Hvem stikker på Seven-Eleven etter mer røyk og baksnakker resten av festen? Anonym. Hvem blir motvillig hentet hjem av en meget skuffet mann? Elsker livet og sikkert mange andre og, for denne festen tok av. Anonym poster: a5229fb684adf843f351750eb66dcc90
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #8 Skrevet 19. januar 2013 -Hvem blir mest drita? Vicky p. -Hvem forlater festen først? Heartbroken -Og sist? Vicky p. -Hvem henger over bardisken og prøver desperat å forføre den 22 år gamle bartenderen Kim-Daniel? Cat.68 -Hvem danser sexy på dansegulvet? juliea Hvem danser toppløs på bordet? Vicky p. Hvem sitter i sitt eget lille hjørne med hver sin joint og diskuterer løsninger på verdensproblemene? Sug lut og pashla Hvem stikker på Seven-Eleven etter mer røyk og baksnakker resten av festen? Vicky p. Hvem blir motvillig hentet hjem av en meget skuffet mann? Elsker livet. Anonym poster: 11ba0a7aa684cd83c661e162cfc90aa2
Gjest Kira bjeffer Skrevet 19. januar 2013 #9 Skrevet 19. januar 2013 -Hvem blir mest drita? Eg -Hvem forlater festen først? Bondejenta - ho har enno til gode å vere på nachspiel. -Og sist? Sikkert eg, sidan eg ligg samankropen borte i eit hjørne og har slukna fordi eg er mest drita. -Hvem henger over bardisken og prøver desperat å forføre den 22 år gamle bartenderen Kim-Daniel? Eg, før eg vart altfor drita. -Hvem danser sexy på dansegulvet? Kira og sug lut. (Dei er òg litt drita) Hvem danser toppløs på bordet? Vicky. (Litt mykje sambucca). Hvem sitter i sitt eget lille hjørne med hver sin joint og diskuterer løsninger på verdensproblemene? Lillejonas mekkemikkel og ei til, men eg klarar ikkje å hugse kven det var, fordi eg var så drita. Hvem stikker på Seven-Eleven etter mer røyk og baksnakker resten av festen? Anonym. Hvem blir motvillig hentet hjem av en meget skuffet mann? Elsker livet og sikkert mange andre og, for denne festen tok av. Anonym poster: a5229fb684adf843f351750eb66dcc90 Ingen tvil, du skal være med meg på neste fest
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #10 Skrevet 19. januar 2013 Denne festen foregår når alle har født og har også med tidligere dibbere -Hvem blir mest drita? Februarprins og vicky p, ingen tvil, Februarprins drikker alt hun kommer over og vicky skyller ned chilinøtter med shots -Hvem forlater festen først? Musemor - hun er redd noen skal søle på blondene hennes da hun bruker brudekjolen sin til enhver festlig anleding. -Og sist? cat68 - hun må få med seg alt som skjer, uansett hva. -Hvem henger over bardisken og prøver desperat å forføre den 22 år gamle bartenderen Kim-Daniel? Februarprins - hun er sykt drita i kveld og hun tror bartenderen egentlig er Storm fra hotel cæsar. -Hvem danser sexy på dansegulvet? elsker livet - mens hun gleder seg til å bli tuktet senere pga sin umoral Hvem danser toppløs på bordet? juliea - who else? Hvem sitter i sitt eget lille hjørne med hver sin joint og diskuterer løsninger på verdensproblemene? sug lut og overlord, ikke noe overraskelse, dette gjør de på hver eneste fest! Hvem stikker på Seven-Eleven etter mer røyk og baksnakker resten av festen? anonym, anonym og anonym. Hvem blir motvillig hentet hjem av en meget skuffet mann? elsker livet, som fremdeles gleder seg til litt heftig tukting. Anonym poster: 975829616f9cf00628469fced80ac216
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #11 Skrevet 19. januar 2013 -Hvem danser sexy på dansegulvet? elsker livet - mens hun gleder seg til å bli tuktet senere pga sin umoral FNIS! Anonym poster: c20d0f1acda580d546f778ee83cf4316
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #12 Skrevet 20. januar 2013 Flere? Anonym poster: 975829616f9cf00628469fced80ac216
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå