Februargullet2013 Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Venninnen min sa at ho trodde jeg blir mamma snart,fordi magen er synket såpass langt ned,håper ho har rett, ho har 2 barn fra før, har dere med barn fra før erfaringer ang dette? Håper virkelig det er sant:). er i uke 38 + 2 dager
♥Madam Mim♥ Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Magen min sank ca i uke 37 som førstegangs. Jordmor trodde fødsel var nær i uke 39. Satt igang 14 dager over termin og da tok det enda 2 dager før fødsel startet.... Tror det kan være lurt å forberede seg på å gå overtid. Da blir ikke nedturen såå stor hvis det faktisk skjer :-)
Februargullet2013 Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2013 Oki:). er jo uansett 26 dager igjen,hvis jeg går overtid,men håper jeg slipper,kun 14 dager til Termin etter 12 . Men han kommer når han er klar, trodde ikke jeg skulle bli lei,men er dritt lei
mamma i november!(2005) Skrevet 19. januar 2013 #4 Skrevet 19. januar 2013 Trodde magen din hadde sunket for lenge siden... var jo det du svarte i ett tidligere innlegg fra meg....
Februargullet2013 Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2013 ja er en stund siden,men har visst sunket enda mer i følge venninnen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå