Gå til innhold

Håper dette er sant :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninnen min sa at ho trodde jeg blir mamma snart,fordi magen er synket såpass langt ned,håper ho har rett, ho har 2 barn fra før, har dere med barn fra før erfaringer ang dette? Håper virkelig det er sant:). er i uke 38 + 2 dager :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen min sank ca i uke 37 som førstegangs. Jordmor trodde fødsel var nær i uke 39.

 

Satt igang 14 dager over termin og da tok det enda 2 dager før fødsel startet....

 

Tror det kan være lurt å forberede seg på å gå overtid. Da blir ikke nedturen såå stor hvis det faktisk skjer :-)

Skrevet

Oki:). er jo uansett 26 dager igjen,hvis jeg går overtid,men håper jeg slipper,kun 14 dager til Termin etter 12 :). Men han kommer når han er klar, trodde ikke jeg skulle bli lei,men er dritt lei

Skrevet

Trodde magen din hadde sunket for lenge siden... var jo det du svarte i ett tidligere innlegg fra meg.... ;)

Skrevet

ja er en stund siden,men har visst sunket enda mer i følge venninnen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...