Gå til innhold

Hvilke realityprogrammer ville fått flest deltakere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man kun skulle rekruttert via DiB/BiM ser det ut til at det finnes én favoritt:

"Vi som rakker ned på Tone Damli Aaberge". Programkonseptet går ut på å finne en gruppe kvinner som konkurrerer i å finne anledninger der de kan si at de ikke liker Tone. Det gis ekstrapoeng for å bli hørt også på arenaer der Tone er helt irrelevant. Det gis minuspoeng for å påpeke på allerede velkjente måter at Tone er stygg. De som stemmes ut, må tilbringe et døgn med Tone der de er staff under innspilling av Tones egen realityserie.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har trua på et Dib/Bim program kalt "Er jeg gravid?"

Tyve hormonelle damer samlet på et sted. Alle hadde sex under eggløsning, og de er der for å teste og sammenligne syptomer. Hvem klarer å finne flest symptomer på graviditet tidligst og hvem tester flest ganger?

Den første som får positiv test vinner!

Skrevet
Jeg har trua på et Dib/Bim program kalt "Er jeg gravid?"

Det hadde selvfølgelig blitt en slager! Tips underveis på hva man kan gjøre for å bli gravid, hvordan man kan sikre seg et bestemt kjønn, hva man absolutt ikke må spise osv.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

"Hva skal barnet hete?"

Hver deltager får i hver runde presentere sitt navneforslag, seerne kan stemme (som i et slags Navne-Idol) og den deltager som har det navneforslaget som får færrest stemmer ryker ut.

Man kan ikke ha samme navneforslag i flere runder. Den som står igjen til slutt forplikter seg til å navgi barnet vinnernavnet.

Skrevet

Eller et program der den selvutnevnte eliten på dib gjør nar av andre "dibbere" med å sette lavmålsdibbere i bås.

Anonym poster: c558d59f4f448a73bb2050ae0fecced9

Gjest sug lut
Skrevet

Eller et program der den selvutnevnte eliten på dib gjør nar av andre "dibbere" med å sette lavmålsdibbere i bås.

Anonym poster: c558d59f4f448a73bb2050ae0fecced9

Nei, det er et unødvendig konsept, siden de støtt og stadig vagger inn i båsen sin sjøl mens de rauter fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...