Snuppelupp1988 Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Skrev i den forrige tråden, men ble anonym :/ Flere som er med å støtte saken enten med penger eller som skal ta tatovering? Jeg skal ta, aner ikke hva det blir ennå fordi tatovøren min ikke er ferdig med skissene, men gleder meg så mye og veit at pengene går til en god sak
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #3 Skrevet 20. januar 2013 har mange tatoveringer, men tar ikke en fordi jeg skal støtte en sak.. det måtte det i såfall vært om jeg kjente noen med kreft, det gjør jeg heldigvis ikke. har ikke 500 å bruke nå uansett, så får heller gi en mindre sum denne gang. Anonym poster: de16b1082a4e7ef6bec19bdcd9dc4a54
Snuppelupp1988 Skrevet 20. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2013 (endret) har mange tatoveringer, men tar ikke en fordi jeg skal støtte en sak.. det måtte det i såfall vært om jeg kjente noen med kreft, det gjør jeg heldigvis ikke. har ikke 500 å bruke nå uansett, så får heller gi en mindre sum denne gang. Anonym poster: de16b1082a4e7ef6bec19bdcd9dc4a54 Jeg kjenner to med kreft og skal få et tatovering tilpasset kreftsaken. Så for meg blir det litt nærmerer. Om man bidra med penger eller huden så går det for det samme Endret 20. januar 2013 av Snuppelupp1988
<3 2G <3 Skrevet 20. januar 2013 #5 Skrevet 20. januar 2013 Hadde jeg ikke vært gravid hadde jeg tatt en eller to. Skulle ønske jeg kunne få tatt en av Kari ved Memento i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #6 Skrevet 20. januar 2013 har mange tatoveringer, men tar ikke en fordi jeg skal støtte en sak.. det måtte det i såfall vært om jeg kjente noen med kreft, det gjør jeg heldigvis ikke. har ikke 500 å bruke nå uansett, så får heller gi en mindre sum denne gang. Anonym poster: de16b1082a4e7ef6bec19bdcd9dc4a54 Jeg kjenner to med kreft og skal få et tatovering tilpasset kreftsaken. Så for meg blir det litt nærmerer. Om man bidra med penger eller huden så går det for det samme ja, da betyr det jo mye mer for deg, så det forstår jeg godt for meg hadde det blitt en tatovering som såklart ville betydd noe, men mer en generell sak.. da kunne jeg like godt tatovert for brystkreft, dyrebeskyttelsen, kreftforeningen, røde kors, redd barna osv.. og da blir det ikke så spesielt likevel, og i tillegg mange tatoveringer.. for meg er ikke tatovering noe jeg gjør for å støtte en sak. men som sagt, kjenner en noen med kreft blir jo saken en annen. da blir det jo for nettopp DET menensket. og det er fint. Anonym poster: de16b1082a4e7ef6bec19bdcd9dc4a54
Voilà Skrevet 20. januar 2013 #7 Skrevet 20. januar 2013 Ser at de endelig har fått med et studio i Bergen nå, og da vil jeg absolutt dra ned dit. ... Men det er vel en deeel andre som kommer også, så mulig jeg må frem med telt og sovepose. Digger tiltaket!!
Snuppelupp1988 Skrevet 20. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 20. januar 2013 Ser at de endelig har fått med et studio i Bergen nå, og da vil jeg absolutt dra ned dit. ... Men det er vel en deeel andre som kommer også, så mulig jeg må frem med telt og sovepose. Digger tiltaket!! Så bra Syns dette er et veldig bra tiltak å. Men er vel første mann til mølla de fleste steder. Så telt og sovepose kan nok bli tingen. Studioet der jeg går forsvant timene løpet av tre dager fordelt på tre tatovører så populært hvertfall
Voilà Skrevet 20. januar 2013 #9 Skrevet 20. januar 2013 Vet du hva Facebookgruppen heter? Finner den ikke! Leste der at studioene (trodde det var alle, men det er kanskje bare noen?) ikke tok i mot forhåndsbestillinger, og at folk heller måtte møte opp på dagen. Var ikke så mye info på hjemmesiden om Bergen :/
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2013 #10 Skrevet 20. januar 2013 Fikk min første tatovering nå på fredag så blir nok ikke noen på meg. Får støtte de på annen måte. Anonym poster: 1ced59c96d8387834f9b05811cc404b5
Snuppelupp1988 Skrevet 20. januar 2013 Forfatter #11 Skrevet 20. januar 2013 Vet du hva Facebookgruppen heter? Finner den ikke! Leste der at studioene (trodde det var alle, men det er kanskje bare noen?) ikke tok i mot forhåndsbestillinger, og at folk heller måtte møte opp på dagen. Var ikke så mye info på hjemmesiden om Bergen :/ De har ingen facebook gruppe, men et arrangement som det står litt info ellers står det kanskje noe på hjemmesidene til studioet. Er litt forskjellige at noen tar timer og andre ikke. Min gjør både å. https://www.facebook.com/events/406246779454059/?ref=ts&fref=ts
<3 2G <3 Skrevet 20. januar 2013 #12 Skrevet 20. januar 2013 I Trondheim var det timebestilling hos Purple Pain på Heimdal. Skjønner ikke det med å la folk vente bare, er da ikke så vanskelig å sette opp avtaler.
Snuppelupp1988 Skrevet 20. januar 2013 Forfatter #13 Skrevet 20. januar 2013 [quote name=1G+1G ' timestamp='1358681881' post='144956114] I Trondheim var det timebestilling hos Purple Pain på Heimdal. Skjønner ikke det med å la folk vente bare, er da ikke så vanskelig å sette opp avtaler. Kan ha noe med at de kanskje skal få pressa flest mulige inn denne dagen for å få inn penger. Studioet her åpner tidlig og jobber nonstop til 24.00 for å få inn flest mulige kunder. Har timebestillinger innemellom. Ellers så er noen vanskelig bare for å være det. Ikke godt å si
Voilà Skrevet 20. januar 2013 #14 Skrevet 20. januar 2013 Vet du hva Facebookgruppen heter? Finner den ikke! Leste der at studioene (trodde det var alle, men det er kanskje bare noen?) ikke tok i mot forhåndsbestillinger, og at folk heller måtte møte opp på dagen. Var ikke så mye info på hjemmesiden om Bergen :/ De har ingen facebook gruppe, men et arrangement som det står litt info ellers står det kanskje noe på hjemmesidene til studioet. Er litt forskjellige at noen tar timer og andre ikke. Min gjør både å. https://www.facebook...?ref=ts&fref=ts Takk, var den siden jeg mente Dessverre lite info om Bergen, men jeg tar sjansen på å ringe i morgen, og hååper de har ledig, in case!
<3 2G <3 Skrevet 20. januar 2013 #15 Skrevet 20. januar 2013 [quote name=1G+1G ' timestamp='1358681881' post='144956114] I Trondheim var det timebestilling hos Purple Pain på Heimdal. Skjønner ikke det med å la folk vente bare, er da ikke så vanskelig å sette opp avtaler. Kan ha noe med at de kanskje skal få pressa flest mulige inn denne dagen for å få inn penger. Studioet her åpner tidlig og jobber nonstop til 24.00 for å få inn flest mulige kunder. Har timebestillinger innemellom. Ellers så er noen vanskelig bare for å være det. Ikke godt å si Godt mulig, vet bare de starter kl 0900 her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå