Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Hvordan gjør dere det med alle tingene fra første barn??? KJenner jeg blir helt tussete av alle babytingene.. Førstemann er 2 år og vi vil ikke prøve igjen før til høsten på nr 3. Denne gangen må vi nesten bare ha barnehageplass til høsten på nr 2! men får meg ikke til å kaste ting heller Gi vekk eller selge føler jeg blir for dumt da vi heller vil ha dette til eventuelt en andremann forhåpentligvis Anonym poster: 9d720fd5a237b7d5e3d51cc9bbcc45ad
Bananahammock Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Jeg har solgt det meste. Det er så lenge til jeg skal ha flere at jeg ikke orker å samle på alt mulig. Sønnen min er tre år, men rekker sikkert å bli fem før han blir storebror. Det trenger ikke å være så dyrt å kjøpe nytt heller
Smyril Line Skrevet 19. januar 2013 #4 Skrevet 19. januar 2013 Vi har hverken loft, kjeller, bod eller garasje, så det har vært litt i veien ja. Har hatt kasser under senga, oppå klesskapet og en del har fått stå på loftet hos mamma. Men etter hvert ble vi også flinkere til å velge ta-vare-på-plagg med litt mer omhu, i begynnelsen sparte vi på alt
Sydamen Skrevet 19. januar 2013 #5 Skrevet 19. januar 2013 Jeg har kun tatt vare på de fineste og mest sentimentale plaggene, resten har jeg gitt videre til gravide venninner, så det holdes i "familien". Ellers går ting i boden på loftet. Vi bor på 54 km2 og har bevisst valgt å ikke ha for mye ting.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #6 Skrevet 19. januar 2013 Det er bare det at boden vår er ikke fuktfri, så der er det kun bildekk sykler og slike ting som får plass. Nesten som en garasje bod, i kjelleren i borettslaget. Nå har vi en 20kvm vinterhage, så den ene delen blir rett og slett brukt til lager. Ikke drømmen, men det får bare bli sånn her Anonym poster: 9d720fd5a237b7d5e3d51cc9bbcc45ad
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #7 Skrevet 19. januar 2013 Jeg tok bare vare på det aller mest nødvendige. Min erfaring har vært at jeg har bruk for mindre ting for hvert barn. Til første hadde vi blant annet en vugge. Den solgte jeg og lånte en vugge hos en venninne til nr 2. nr 3 sov i barnevognsbagen i starten. Vippestol og sånne ting lånte jeg videre til venner og fikk det i hus igjen til jeg trengte det selv. Tok vare på de babyklærne jeg med hånden på hjertet visste jeg kom til å bruke igjen, resten ble gitt vekk. Prøver generelt å ha minst mulig ting. Anonym poster: 9d1459150fbaec412e9d63422d7394ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå