Gjest Nerdens'mus Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Jeg liker ikke dette stor populære sjansespillet. Det er bare teit 3 og en halv time også taper man. Gi meg heller risk, men det er alle de andre lei av. Furte**
ms.Pond Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Jeg misliker TP, for der må man faktisk vite ting. Det går ikke an å fake seg til rett svar, men det går an å stjele tusenlapper i 'banken' på monopol når ingen ser.
Gjest Ziva Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 Man må jo ha all verdens tid for å spille monopol, for å ikke snakke om tålmodighet. Jeg er ingen monopolspiller.
Gjest sug lut Skrevet 19. januar 2013 #4 Skrevet 19. januar 2013 Jeg digger monopol. Helt til min sykt dyktige børshai og pengepuger og hotellmogul av en datter knuser meg HVER GANG.
ms.Pond Skrevet 19. januar 2013 #5 Skrevet 19. januar 2013 Man må jo ha all verdens tid for å spille monopol, for å ikke snakke om tålmodighet. Jeg er ingen monopolspiller. Vi pleide å sette opp spillet på hytta, og så lot vi det stå (skrev på en lapp hvem sin tur det var) til neste gang vi kom opp. Sånn kunne et spill vare i bortimot et år om vi var flinke. Juhu
Gjest Kira Skrevet 19. januar 2013 #6 Skrevet 19. januar 2013 Den overskriften din var en smule upolitisk korrekt!
Gjest Nerdens'mus Skrevet 20. januar 2013 #7 Skrevet 20. januar 2013 Miljøskadet i min ungdom var jeg i rødekors det var slik spillet bestandig ble omralt der. Var ikke uvanlig at brikkne fløy under de spilla der. Videre regner jeg med at det er få mongoler her inne som kan observere og ta seg nær av ordbrukken min.
Patetica fåkksi Skrevet 20. januar 2013 #8 Skrevet 20. januar 2013 Ååååå, nå kom jeg på at jeg ikke har spilt Monopol på hvertfall 15 år. Og jeg vil spille det! Sug, kan jeg komme på et slag Monopol hos deg?
Gjest Kira bjeffer Skrevet 20. januar 2013 #9 Skrevet 20. januar 2013 Jeg elsker brettspill, inkludert Monopol. Sommerkveldene her i huset består ofte av utekvelder på terrassen med vin (cola til meg) og brettspill. Hvis du er lei av Monopol og de andre av Risk, anbefaler jeg virkelig Carcassonne. Favoritten over alle her
Gjest sug lut Skrevet 20. januar 2013 #10 Skrevet 20. januar 2013 Den overskriften din var en smule upolitisk korrekt! "Upolitisk korrekt" er mitt nye favoritt-uttrykk! Det dekker mitt behov for å overbevise folk om at politisk korrekthet dreper uendelig mye humor.
Gjest sug lut Skrevet 20. januar 2013 #11 Skrevet 20. januar 2013 Ååååå, nå kom jeg på at jeg ikke har spilt Monopol på hvertfall 15 år. Og jeg vil spille det! Sug, kan jeg komme på et slag Monopol hos deg? JA! Jeg garanterer at jeg går høyt ut og investerer dritsmart og deretter taper så det skvetter likevel, for faan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå