Gjest sug lut Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Det gjør godt, dette programmet, uansett hva kulturelitistene mener vi bør tenke. Hittil høydepunkt: Anita, uendelig nydelig versjon - for en utstråling den damen har...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Drit i kulturelitistene! Det gjør jeg, og gnur meg godt inn i artistenes gjensidige egomassasje! Ellers er jeg enig med deg ifh Anita i dag.
ms.Pond Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 Er dette programmet å få tak i på dvd for oss nolduser som ikke har tv2`?? Griner nesten hver gang jeg hører om dette programmet. Jeg fikk sett en, en, episode av første sesong, og siden har jeg kun lengtet etter det uoppnåelige.
Gjest sug lut Skrevet 19. januar 2013 #4 Skrevet 19. januar 2013 Er dette programmet å få tak i på dvd for oss nolduser som ikke har tv2`?? Griner nesten hver gang jeg hører om dette programmet. Jeg fikk sett en, en, episode av første sesong, og siden har jeg kun lengtet etter det uoppnåelige. Finnes det ikke å se på nett, tro?
Gjest sug lut Skrevet 19. januar 2013 #5 Skrevet 19. januar 2013 Og så kom Ole. Og vi blir så bortskjemte når Ole er med, vi er så heldige å kunne høre på en som alltid klarer å vise oss noe vi ikke hadde helt våget å se før. Og likevel, selv etter den versjonen hans når vi var helt henført, klarer godingen Magnus å skape noe nytt og skarpt av en norsk Sitting down here - kudos.
ms.Pond Skrevet 19. januar 2013 #6 Skrevet 19. januar 2013 Jo det gjør visst det. Koster, hmm.. uvisse mengder penger å få se. *undersøke mer*
ms.Pond Skrevet 19. januar 2013 #7 Skrevet 19. januar 2013 Hah. For 1200 kr i året kan de få ruge på serien, da venter jeg heller på dvd'en.
Iiiiik Skrevet 19. januar 2013 #8 Skrevet 19. januar 2013 Jeg koser meg jeg også! Likte Anitas versjon veldig veldig godt, det var nok kveldens høydare for meg.
Gjest Kira Skrevet 19. januar 2013 #9 Skrevet 19. januar 2013 Med fare for å banne i kirken, jeg savner Lillebjørn Nilsen. Ble ikke det samme uten han.
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 19. januar 2013 #10 Skrevet 19. januar 2013 Det er så deilig med et program som bare gir godfølelsen - med en tåre i øyekroken. Skorgan virker til å være et herlig menneske og jeg fikk tippehud av Kurt.... Egentlig så er de knallgode hele gjengen.
Gjest Ziva Skrevet 19. januar 2013 #11 Skrevet 19. januar 2013 Gleder meg til å se og høre når de synger sangene til Paus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå