Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 jeg hatt jentekveld med tre gode venninner vi er ganske like, kommer veldig godt overens og har det supert sammen.. men nå de tre siste gangene blir det litt kleint når hun ene drar.. jeg er prøver, sliter, har fått påvist pcos.. hun ene er gravid med nr to, ei har akkurat begynt å prøve og hun som dro er singel og har ingen planer om barn nå. når hun dro så begynner de å prate om barn, graviditet og slikt når jeg er på do, er på kjøkkenet eller noe.. men med en gang jeg kommer slutter de, jeg prøver å komme inn på temaet, siden jeg ikke har noen problem med å prate eller glede meg over hun som er gravid og håper at hun andre blir fort gravid så hun slipper å gå lenge uten.. for det vet jeg så inderlig godt hvordan er.. det blir bare så kleint og jeg føler meg plutselig så utrolig uttafor og blir deppa når de drar.. måtte bare få det ut litt, slik at jeg ikke ødelegger resten av kvelden min på dette Anonym poster: c5b29b6e0060a5cf912c7ad5d4153ed7
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Skjønner at det blir kleint og litt rart, men jeg tror ikke de gjør det for å være stygge eller slemme med deg, heller motsatt.. Det beste er vel kanskje om du tar det opp med de, så får dere det ut av verden. Anonym poster: 5a35287f5951ce8a93ded9716839b8c1
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 glemte å få med at når jeg er med en av de alene, da er det null problem å prate om pcos, hvordan det er, hva jeg går igjennom og alt.. men med en gang de kommer sammen så blir det bare dumt :/ Anonym poster: c5b29b6e0060a5cf912c7ad5d4153ed7
ønsker * magetroll <3 Skrevet 20. januar 2013 #4 Skrevet 20. januar 2013 Prat med dem, si at du gjerne vil ta del og dele
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå