Gå til innhold

downs, ser de mer enn vi tror?

Anbefalte innlegg

Skrevet

barn generelt ser jo mer enn vi voksne..

men jeg tror de med downs ser enda mer, har en nær slektning som har downs som har sett ting før de skjer, men i dag kom en liten jente på butikken og tok meg på magen og sa til mammaen sin at jeg hadde bebi i magen! er ganske slank, så ser ikke gravid ut.. og vi prøver.. moren såg på meg og beklaget seg. jeg sa bare tilbake med et smil at jeg håper hun har rett :P

og jeg har ikke peiling når jeg har ikm eller noe, siden jeg har så uregelmessig syklus.. så spørs om jeg ikke må kjøpe test over helgen :)

Anonym poster: e4391eec692041e7b7e034225997874f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt det, men håper for din del at hun hadde rett da! :)

Skrevet

Tja, man vet aldri. Spennende å teste da. :)

Anonym poster: 0b68aa7a7b11a4a165ce47a9aacfac40

Skrevet

Denne må du oppdatere oss på når du har fått svar :)

Anonym poster: c77ba39a9f4707c0459c7f96dab81bf7

Skrevet

Håper hun har rett ;)

Mennesker med DS er like forskjellige fra hverandre som det du og jeg er, så det er nok ingenting som følger syndromet nei ;)

Skrevet

Håper hun har rett wink.png

Mennesker med DS er like forskjellige fra hverandre som det du og jeg er, så det er nok ingenting som følger syndromet nei wink.png

ja, det er de :)

skal gi tilbake melding :)

Skrevet

Borten for huset til mamma og pappa bor det en healer.

Min søster har dows.

Healeren sa til mamma, engang de gikk forbi huset hans: "Du vet at datteren din er en engel. Hun er ev velsingelse og hun beskytter familien din."

Skrevet

Borten for huset til mamma og pappa bor det en healer.

Min søster har dows.

Healeren sa til mamma, engang de gikk forbi huset hans: "Du vet at datteren din er en engel. Hun er ev velsingelse og hun beskytter familien din."

vet du hva, det er det mest fantastiske jeg har hørt!

de med downs beriker livet ditt og viser deg glede på en helt annen måte enn andre :) jeg er avlastning for en pike med downs og har vært det i 3 år. (har ikke barn selv) og det er de 3 beste årene i mitt liv!

Skrevet

De er hverken synske eller har andre "overnaturlige" krefter. Derimot mangler mange av dem filter for hva de sier.

Anonym poster: 73beae8736f6ccce4e70d20fb226c110

Skrevet

hvorfor kan de ikke være synske eller overnaturlige?

Disse evnene ligger vel ikke i kromosomene våre?

Skrevet

Fordi ingen er det.

Skrevet

Fordi ingen er det.

. I ditt syn ja. Alle er ikke som deg
Gjest Trulte med to små
Skrevet

De er hverken synske eller har andre "overnaturlige" krefter. Derimot mangler mange av dem filter for hva de sier.

Hva vet du om hva "alle" med Downs har eller ikke har?

Skrevet

Da vår lille gutt med Downs var nyfødt ble han overflyttet fra lokalsykehuset til Riksen. På den første turen jeg og mannen var ute på en butikk ble vi stoppet av en mann med Downs som gjorde honnør til oss og sa: "det ordner seg!". Det kan selvfølgelig være helt tilfeldig at han gjorde dette til oss av alle de menneskene som var der, men spesiellt var det hvertfall for oss!

Anonym poster: b579977f89f0a25808c2b372ac36589a

Skrevet

Det er noe fantastisk og spesielt med dem som jeg ikke klarer å sette fingeren på.. Selv om de er like unike og forskjellige so. Du og jeg, har de en glede som ingen kan ta i fra de :)

Tror det ligger noe i det ;)

Skrevet

Trenger ikke å ha Downs for å mangle antenner/filter for hva som renner ut av munnen.

Skrevet

Det er jeg helt enig i

Trenger ikke å ha Downs for å mangle antenner/filter for hva som renner ut av munnen.

Det er helt sikkert !!!

Skrevet

Touché ;-)

Anonym poster: db6f907c7fdff54b03253be76446029b

Skrevet

Nå ble jeg fristet til en liten spøk, håper ingen tar seg nær av det:

Men dette må dere jo nevne for TvNorge, da kan de jo slå sammen Tangerudbakken og Åndenes Makt! :-)

Skrevet

Nå ble jeg fristet til en liten spøk, håper ingen tar seg nær av det:

Men dette må dere jo nevne for TvNorge, da kan de jo slå sammen Tangerudbakken og Åndenes Makt! :-)

Hahaha, ja det hadde sikkert blitt et knall program :D

Anonym poster: b579977f89f0a25808c2b372ac36589a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...