mamma_bergen Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Begynner å bli litt lei av å "digge" deres musikk og annet skrål hver helg Vi bor i rekkehus og de bor vegg i vegg med oss. Kommer ikke til å si noe,bare gå og ergre meg for meg selv
Gjest Kira bjeffer Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 (endret) Jeg hadde nok også ergret meg litt over dette, men samtidig tatt "hevn" hver søndag morgen Endret 19. januar 2013 av Kira bjeffer
May the force be with you Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 Slet med det samme her tidl., bare at det gjaldt ikke bare helgene her da.. Særlig på sommeren så var det full fest hver dag, til langt utpå natta! ..men de naboene har heldigvis flytta;)
mamma_bergen Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2013 Jeg hadde nok også ergret meg litt over dette, men samtidig tatt "hevn" hver søndag morgen Ikke dumt!! Jeg inviterer over noen av datterens venner og lager *søndagsmorgenfest*
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 19. januar 2013 #5 Skrevet 19. januar 2013 Har naboer som var slik, med trykk på "var" for etter at jeg ga 2-åringen fritt spillerom med 17.maifløyta kl.06 på en søndagmorgen så roet de seg ned (det var etter at jeg hadde sagt fra flere ganger)
mbea Skrevet 19. januar 2013 #6 Skrevet 19. januar 2013 Slike naboer har vi også. Etter ca 6 mnd har det roet seg litt. Storfest ca 1-2 ganger i mnd, Vi lar jenta vår herje å lage så mye lyd hun orker fra klokken 7 om morgenen dagen etter...
jentene på haugen Skrevet 19. januar 2013 #7 Skrevet 19. januar 2013 Jeg hadde det slik der jeg bodde før, jeg tok hevn på følgende måte. Søndag morgen kl 0830(fin vårdag) alle vinduer åpne, terasse døra på vid gap. Startet vårrengøringen med dundrenede musikk. Jeg visste at de hadde både fest og nach til ca 0500 så visste at dette kom til å iritere dem. kl 0900 kom dama i huset ut og ba oss være stille. hehe, å nei da...jeg skrudde opp. hhahha 10 min senere kom hun ut igjen og ba oss være stille. Da var mitt svar bare, så lenge dere kan feste å holde oss våkne hele nettenen vær j..helg så gjør jeg dette til dere slutter. For å si det slik: det var siste gang vi hørte fest fra den leilighetn. De andre naboene var meget glad for vårt valg at vårrengjøring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå