Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Åh, jeg syns alltid det er så komplisert å handle på ebay. Men vil jo gjerne lære meg dette skikkelig Jeg har funnet noe jeg vil ha nå, som koster under 200 kr, men frakten koster såpass mye at det blir over 200 kr til sammen. Må jeg betale tollavgift da? Anonym poster: 5680e64182e4b04d0de4d66bf7f5bef1
Elsker livet Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Nei, ikke så lenge vareverdien er under 200 kr. Kommer den over 200 kr vil frakten bli tillagt når en regner ut hvor mye moms du skal betale.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 Nei, men de må huske å skrive summen på varen. Ikke vare + porto utenpå. Anonym poster: c8c6732d71c48ad464cbf5d9bc50f2bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå