Gå til innhold

Barn & engler, hvor ble hun av?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom plutselig på at hun har jeg ikke sett på lenge. Nytt nick?

 

Anonym poster: a755845f7d5ecee116ec7d6517518e5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

seriøst, jeg satt akkurat å tenkte det samme også fikk jeg øye på denne tråden.. det var litt spesielt. men ja lenge siden jeg og har sett noe til henne. synes hun virket som en kjempekoselig dame :)

 

Anonym poster: a739b2ea3e730f58a26a76f15187d866

Skrevet

Jeg synes det er trist at vi mister flere av de kjente her inne, enten ved at de kutter ut siden helt, eller at de "går under jorden" med nytt nick eller kun anonyme innlegg.

 

Synd at noen få skal få ødelegge for så mange. Og spesielt synd at det stort sett er de som har vært positive og gitt av seg selv som forsvinner.

 

 

 

 

Anonym poster: 8e45e950c497d0b0a7272d24181c4786

Skrevet

Flere nick som er savnet her da?

 

Anonym poster: 9c00d9b9c9c0bf84e390f0b04275c8a3

Skrevet

Nei.

 

Anonym poster: 45defc36f8d16ca0cf8a3e68a26077f8

Skrevet

Samme med Alva?

 

Anonym poster: c143b33a4a1f67f290b01c6e10423e75

Skrevet

Ja må være noen dager siden Barn og Engler har skrevet noe. Og enda lengre siden Alva ble borte. Vet hun skrev før jul at hun var opptatt med flyttingen, men må da være godt flyttet inn nå? Savnet er stort!!

 

Anonym poster: 0d70748de1d5d802e972aa84a0174fc2

Skrevet

Skjerp dere folkens. Sitte her å syte over savn etter mennesker dere ikke kjenner annet enn som et nick. Dere må ha det stusselig utenfor DIB.

 

Anonym poster: 121be211dbe0c40d85a483daee5ad24a

Skrevet

Lett å se om hun skjuler seg bak ett annet nick eller anonymknappen da :) Hun er jo flink til å putte inn bokstaven "r" i ord den ikke hører hjemme i, som foreks. "enderlig"

 

Anonym poster: 8ac1fdb86945d3318e9946ee14a35161

Skrevet
Skjerp dere folkens. Sitte her å syte over savn etter mennesker dere ikke kjenner annet enn som et nick. Dere må ha det stusselig utenfor DIB. Anonym poster: 121be211dbe0c40d85a483daee5ad24a

 

Har det blitt lite på deg den siste tiden?

Skrevet

Tror nok Alva og B&E var de to som stod bak brevskrivingen til Juliea, og de er begge to i fengsel nå.

 

*tuller*

 

Anonym poster: de0d177275efdb690096600a533a9951

Skrevet

Skjerp dere folkens. Sitte her å syte over savn etter mennesker dere ikke kjenner annet enn som et nick. Dere må ha det stusselig utenfor DIB.

 

Anonym poster: 121be211dbe0c40d85a483daee5ad24a

 

faktisk enig med deg. folk her inne må ha et utrolig kjipt liv siden de "savner" ulike personer her inne, folk de ikke vet en dritt om. For alt vi vet kan det hende barn og engler er en man på 60år som later som, hehe!

 

Man kan jo virkelig leve ut løgnen her inne, late som man er noe annet enn man egentlig er, dikte opp et fancy liv og skrive massevis om det. Hønsehuene her inne går jo fem på uansett...

 

Anonym poster: 7029f76087802d483c8ad25018590463

Skrevet

Skjerp dere folkens. Sitte her å syte over savn etter mennesker dere ikke kjenner annet enn som et nick. Dere må ha det stusselig utenfor DIB.

 

Anonym poster: 121be211dbe0c40d85a483daee5ad24a

 

faktisk enig med deg. folk her inne må ha et utrolig kjipt liv siden de "savner" ulike personer her inne, folk de ikke vet en dritt om. For alt vi vet kan det hende barn og engler er en man på 60år som later som, hehe!

 

Man kan jo virkelig leve ut løgnen her inne, late som man er noe annet enn man egentlig er, dikte opp et fancy liv og skrive massevis om det. Hønsehuene her inne går jo fem på uansett...

 

Anonym poster: 7029f76087802d483c8ad25018590463

 

Jeg vet hun ikke er en gammel mann da jeg har møtt henne en del ganger

 

Anonym poster: 8ac1fdb86945d3318e9946ee14a35161

Skrevet

Håper hun kommer tilbake. Superkoselig jente!

Skrevet

Skjerp dere folkens. Sitte her å syte over savn etter mennesker dere ikke kjenner annet enn som et nick. Dere må ha det stusselig utenfor DIB.

 

Anonym poster: 121be211dbe0c40d85a483daee5ad24a

 

faktisk enig med deg. folk her inne må ha et utrolig kjipt liv siden de "savner" ulike personer her inne, folk de ikke vet en dritt om. For alt vi vet kan det hende barn og engler er en man på 60år som later som, hehe!

 

Man kan jo virkelig leve ut løgnen her inne, late som man er noe annet enn man egentlig er, dikte opp et fancy liv og skrive massevis om det. Hønsehuene her inne går jo fem på uansett...

 

Anonym poster: 7029f76087802d483c8ad25018590463

 

Men hvilke spenning i livet kan de ha som gidder å klage på andres kjedelige liv?

 

Anonym poster: 1be6107b17315122509353e982629e19

Skrevet

Det sykeste er folk som blir provoserte over at andre finner tonen og liker hverandre. Det vitner nå hvertfall om dårlig personlighet.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

I'm back ;)

 

Fatter ikke at jeg er så mye å savne.. men men ;)

 

Har vært uten nett en stund, har hatt en del på privaten å ta meg av osv... Men da er jeg altså tilbake.. Muligens noe mindre aktiv enn før, men jeg popper nok innom hvertfall :)

Skrevet

Jeg gjetter at B og E er blitt anonym fordi hun har røpet så mye om seg selv. I jula sa hun til og med hvor hun bodde og hvor mannen jobbet. Alva er sikkert bare lei av dib og opptatt med hus.

 

Anonym poster: 485d9a5370cfcd6c17117e9682c392e7

Skrevet

I'm back wink.png

 

Fatter ikke at jeg er så mye å savne.. men men wink.png

 

Har vært uten nett en stund, har hatt en del på privaten å ta meg av osv... Men da er jeg altså tilbake.. Muligens noe mindre aktiv enn før, men jeg popper nok innom hvertfall smile.png

 

Heiiiii! Hvordan går det med deg? :)

Skrevet

Vedder på at hoved personen selv startet tråden!!!

 

 

Anonym poster: 331c1ffcdc307d031360a4aeeff2d49e

Skrevet

Vedder på at hoved personen selv startet tråden!!!

 

 

Anonym poster: 331c1ffcdc307d031360a4aeeff2d49e

Eller så gikk hun inn på søkemotoren for å sjekke om noen hadde laget emner om henne...

 

Anonym poster: 1b5b9a388eda2cb387061c4ecb0ff985

Skrevet

Vedder på at hoved personen selv startet tråden!!!

 

 

Anonym poster: 331c1ffcdc307d031360a4aeeff2d49e

 

Og jeg vedder på at du er en kjerring uten venner!

Morsomt å se hvem av oss som har rett.

 

Anonym poster: e2fee7dc1c108bfe9d45759bfd36d966

Skrevet

Vedder på at hoved personen selv startet tråden!!!

 

 

Anonym poster: 331c1ffcdc307d031360a4aeeff2d49e

 

Og jeg vedder på at du er en kjerring uten venner!

Morsomt å se hvem av oss som har rett.

 

Anonym poster: e2fee7dc1c108bfe9d45759bfd36d966

 

Du trenger ikke se hvem som har rett når jeg vet at jeg har rett!!!

Syke kjerring!

 

Anonym poster: 331c1ffcdc307d031360a4aeeff2d49e

Skrevet

 

Du trenger ikke se hvem som har rett når jeg vet at jeg har rett!!!

Syke kjerring!

 

Anonym poster: 331c1ffcdc307d031360a4aeeff2d49e

 

Ja du har rett i at jeg er syk, men det er bare kreft.

Ellers tar du helt feil lille venn!

 

Anonym poster: e2fee7dc1c108bfe9d45759bfd36d966

Skrevet

Du trenger ikke se hvem som har rett når jeg vet at jeg har rett!!!

Syke kjerring!

 

Anonym poster: 331c1ffcdc307d031360a4aeeff2d49e

 

Ja du har rett i at jeg er syk, men det er bare kreft.

Ellers tar du helt feil lille venn!

 

Anonym poster: e2fee7dc1c108bfe9d45759bfd36d966

 

Du virker iallefall ikke som noen veldig hyggelig person, så jeg er glad du ikke er min venn.

 

Anonym poster: 4605c4ac75cb495d2c160bfcd71661ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...