Gå til innhold

Tisse, normalt ? 33 uker på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må tisse ofte, men fordi jg drikker mye. Tisser vanlig og gjør meg ferdig, men føler jeg må sitte 5min før jeg kan reise meg forsi jeg i løpet av de 5 min kan tisse 5-6 ganger til, men bare litt (og må presse litt for at det skal komme). Kjenner at jeg ikke er helt ferdig og etter 5-6 ganger med småskvetting er tissetrangen over. Ikke uvi.

Anonym poster: 4996657973873cb695041f0e4bba687c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er normalt.

Det er fordi babyen presser på blære osv og ksn derfor være vanskelig å få tømt.

Jeg begynner å merke der allerede nå i uke 22 så jeg sitter gjerne i et halvt minutt etter jeg tror jeg er ferdig og da kommer det bestandig litt mer igjen :-)

Skrevet

det er helt sikkert normalt :) jeg er 32 uker på mandag og har ikke det "problemet" enda..

men du kan levere en urinprøve til legen/jordmor bare for å sjekke at du ikke har urinveisinfeksjon..

Skrevet

Kjenner veldig godt til den problemstillingen der ja. Kan reise meg, gå ut i stua for så og måtte tisse igjen. Er bare i uke 21 enda, men med en aktiv baby som "tråkker" på blæra mi blir det sånn... Var lik med nr 1 i 3. trimester, noe av det beste med å ha født (utenom baby da) var å få til å tisse normalt igjen ;)

Anonym poster: df76c3a27cfef9646861d6a7c416fb7c

Skrevet

Er helt normalt, men utrolig kjedelig. Kunne sikkert fly på do 30 ganger i døgnet, så på slutten føltes det ut som jeg bodde på doen og måtte som regel sitte en stund før jeg ble ferdig.

Skrevet

Har opplevd flere ganger at jeg må tilbake etter å ha reist meg får baby har flyttet seg av blæren og jeg kan nå gjøre meg ferdig. Blir glad vær natt med en eller ingen do-runder. Er 30 uker i morgen.

Skrevet

Ok, godt å høre :) urinveisinnfeksjon vet jeg at jeg ikke har. Heldigvis ikke så ille at jeg er oppe om natta, men blir lange dobesøk bare for å tisse :P

Skrevet

Jeg har tisset en til flere ganger hver natt hele veien. Blir nesten redd når eg våkner etter mer enn 3 timer sammenhengende søvn ;)

Skrevet

Haha hvis du ikke er oppe om natta engang så har du ikke noe å klage på :-D

Siste uka har jeg vært oppe på do 3-4 ganger hver eneste natt!!! Og jeg er jo langt mindre på vei enn deg :-)

Skrevet

Var oppe 2-3 ganger om natta i begynnelsen, men det problemet har ikke kommet tilbake enda :)

Skrevet

Jeg tisser ikke ofte, men sitter lenge hver gang og "presser" ut de siste dråpene. Og jeg er ikke gravid! Hadde det aldri sånn før jeg fikk barn. Jeg er nødt til å tisse meg heeelt ferdig, hvis ikke får jeg uvi... Skjønner ikke hvorfor det er sånn?

Anonym poster: 100d6a42ed9283d27bb1f5701ca1a92a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...