Gå til innhold

Hvordan løsne kjempefloke i håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min på fem år har tykt hår med fall, men med meget tynne og fine hårstrå. Nå har hun vært syk og sengeliggende en uke og hele bakhodet er en eneste stor floke. Hvordan skal jeg løsne denne? Har balsamspray, hårkur, kam, tangle teezer børste, men ingenting ser ut til å være til hjelp. Noen som har gode råd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Klippe det og huske børste neste gang hun er syk :) holdt på å gå galt ved sykdom her og, men så husket jeg fra sist gang ;)

Skrevet

Saks!

Anonym poster: f751aa05329d154beed24137ad60b97f

Skrevet

Har du prøvd å kjemme ut flokene mens håret er vått og balsamglatt? Kanskje det fungerer?

Anonym poster: 7dd02debddee594e9cf481742b18eae7

Skrevet

min eldste hadde sånn hår før og jeg satt å dro og løsna litt og litt hår.

Dette tok tid så ble gjort mens hun så tv.

når det verste var løst opp så sprayet vi med balsamspray og børstet etterpå.

Skrevet

Vasker håret, har i mye balsam og bruker børste eller bred tagget kam i dusjen. Tørker håret og grer over igjen.

Anonym poster: 851530325944873d4e0e8665daecb210

Skrevet

Hårkur og gre det med grovkam når det er vått. Gjerne i dusjen mens du skyller.

Da bør det bli bedre iallefall. Etterpå tar du balsamspray i håndkletørt hår og børster gjennom.

Fungerer ikke det er jeg redd slaget er tapt....

Jenta mi på snart 3 år har hår til skuldrene, men har ikke fått det tykke, fine håret enda. Er liksom tynt babyhår enda. Blir skikkelig krus baki der og selv om vi grer to ganger daglig ser hun ut som et evig lykketroll på hodet!!!

Skrevet

Gni det inn med smør. Men det trenger en skikkelig hårvask etterpå.

Skrevet

Da bør det bli bedre iallefall. Etterpå tar du balsamspray i håndkletørt hår og børster gjennom.

Begynn å gre fra nederst på håret, for begynner du på toppen tar du med deg alle flokene, og vil aldri komme noen vei.

Det er tålmodighetsarbeid....

Skrevet

Begynn å gre fra nederst på håret, for begynner du på toppen tar du med deg alle flokene, og vil aldri komme noen vei.

Begynne nederst selvfølgelig ja, gjør ikke alle det på floker?? Har selv langt hår og det ville ikke falt meg inn å begynne øverst hvis det er flokete :-)

Skrevet

Tangle teezer, verdens beste børste. Den får du neppe tak i nå, men kjøp den til neste gang. :)

Skrevet

Begynne nederst selvfølgelig ja, gjør ikke alle det på floker?? Har selv langt hår og det ville ikke falt meg inn å begynne øverst hvis det er flokete :-)

Som frisør hører du mye rart fra foreldre... Ikke alle som tar greia med å begynne fra bunnen;)

Skrevet

Smør og hørselsvern!

Anonym poster: b2cbc8df171fa5937f6cd3e0c0edf7ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...