Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Ja, jeg tar meg selv i å stalke nydama til BF på Facebook. Hun har åpen profil så man ser alle statusene hennes og bilder hun legger ut. Sitter og ser på bilder av dem sammen i det vide og det breie. Er innom flere ganger for dagen, huff det er faktisk blitt tragisk dette her. Jeg vet det høres ut som jeg har følelser for han, men det tror jeg ikke egentlig at jeg har.. han var utro mot meg, med flere damer. Så det orket jeg ikke, vil ikke ha han. Er bare fascinert over at det virker som de to lever et perfekt og harmonisk liv.. Klarer ikke å slutte å stalke. Det er så flaut... flere som gjør sånt?? Anonym poster: 6672ce516574af702a81c690734513b2
Gjest yrild Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Tror alle snoker litt tett etter et forhold jeg ;-) det er når man har null interesse av snoking at man er helt ferdig med ham tenker jeg!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 jeg gjorde det med en eks, var innom profilen hans mange ganger hver dag, og kikka på alt han skrev, la ut og kommenterte på. Måtte slette han som venn til slutt for min egen skyld er jo ikke like lett når profilen er åpen. Anonym poster: 70850733034f67fe4da9d430740d7b4a
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #4 Skrevet 19. januar 2013 Tror du bør sjekke hva å stalke betyr. "Stalking eller forfølging er en sykelig og tvangsmessig opptatthet eller besatthet av en annen person og innebærer at denne andre personen blir forfulgt og utsatt for uønsket oppmerksomhet og annen plagsom atferd." Er du i denne kategorien så søk hjelp. Er du ikke i denne kategorien: Kjøp deg en ordbok! Anonym poster: 314fab7feb87ed7bfc56b4dd7207e3a7
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #5 Skrevet 19. januar 2013 Tror du bør sjekke hva å stalke betyr. "Stalking eller forfølging er en sykelig og tvangsmessig opptatthet eller besatthet av en annen person og innebærer at denne andre personen blir forfulgt og utsatt for uønsket oppmerksomhet og annen plagsom atferd." Er du i denne kategorien så søk hjelp. Er du ikke i denne kategorien: Kjøp deg en ordbok! Anonym poster: 314fab7feb87ed7bfc56b4dd7207e3a7 Hehe, ja skjønner jo at jeg bruker begrepet feil, men finner ikke et bedre ord.. Og føler meg nesten litt sånn som en ordentlig stalker bare at det ikke går ut over noen som helst bortsett fra meg selv Men ut ifra den definisjonen du kommer med skjønner jeg jo at det ikke er riktig så ille, bare flaut for min del. Anonym poster: 6672ce516574af702a81c690734513b2
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #6 Skrevet 19. januar 2013 Tror alle snoker litt tett etter et forhold jeg ;-) det er når man har null interesse av snoking at man er helt ferdig med ham tenker jeg! Takk. Det verste av alt er at jeg føler ikke et behov for å snoke på hans profil, jeg er mer nysgjerrig på denne dama som tydeligvis har fått han til å bli trofast(?) og hvordan hun er, og lurer på hva det er med henne som gjør at han har forandret seg, det er mest henne jeg er nysgjerrig på. Hvis han har forandret seg da, det vet jo ikke jeg. Anonym poster: 6672ce516574af702a81c690734513b2
Papegøyeblomst Skrevet 19. januar 2013 #7 Skrevet 19. januar 2013 Her kan du finne likesinnede: http://www.experienceproject.com/groups/Am-A-Stalker/135639
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #8 Skrevet 19. januar 2013 Spionering er kanskje et bedre uttrykk. Eller snoking, som noen skrev over. Anonym poster: 2374d799dd5d9b238bd2e615b1fb59ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå