Gå til innhold

Ææææ, jeg har blitt en stalker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så dum nå. Det er en type her i distriktet som er litt småkjent. Både mine kollega og min mor har sagt sånn der: " åå han da, han hadde jo vært noe for deg" osv. Jeg har hatt et godt øye til han lenge, han sett han flere ganger. Han er pen å se på og virker hyggelig utad. Men han aner ikke hvem jeg er, har aldri møtt han ute eller noe sted der det har vært naturlig å hilse på han.

Så her en kveld så sendte jeg han en melding på fb, fikk da til svar: hyggelig, tusen takk. Og i går sendte jeg en ny melding om jeg kunne få invitere han på middag en kveld? Han har ikke svart. Åååå, jeg er så flau! Har aldri gjort noe sånt før. Tenkte at nå skal jeg være litt tøff og hoppe i det. Har vært singel i to år, er lei det samtidig som jeg er kresen på menn.

Okey, få inn i hodet mitt at jeg ikke må skrive mer til han! Om han ikke svarer såklart

Anonym poster: a393e09496a5cb74b7b1d7550e473fd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du er tøff, jeg! Hvis han ikke svarer kan det hende at han har sine grunner - kanskje er han i et forhold, kanskje ønsker han seg ikke noe forhold, kanskje er han redd for å vise for mye interesse ved å spise middag hos deg (hvis han ikke vet hvem du er kan det jo hende at dette var litt overraskende?).

Alternativt har han ikke vært på FB siden i går kveld!

Men igjen, du er tøff som tør å ta kontakt og stikke frem nesa. Det kan jo ikke være annet enn smigrende for ham, uansett om han er interessert i noe mer eller ikke.

Skrevet

Hælvette heller.. har du noe å tape?! Nope, værste r at han ikke er intr... Da går du vidre :) synes du er tøff jeg :) og sånt liker jeg! Er nok av de som går rundt grøten leeeeeenge.... Næh, stå på du :) lykke til!

Skrevet

Ikke ta det så tungt. Du har jo bare vist at det er litt tæl i deg. ;) Svarer han ikke, så svarer han ikke. Da er han uansett en uoppdragen skitunge, og ingen vil vel ha et forhold til en som er det? Sier han nei, så gjør han det da. Ingen skade skjedd uansett. :)

Skrevet

hehe, tusen takk for oppmuntrende svar! :)

Jeg vet han ikke er i et forhold, men det kan selvfølgelig være han har noe på gang med noen andre. Vet han har lest meldingen, ca en time etter jeg sendte den...får opp sett klokka...vet dere.

Ja det kan være han er redd for det blir for voldsomt, siden han ikke har møtt meg en gang. Har hørt han er litt sjenert. Skal jeg sende en melding å forklare litt mer? At det ikke er noe forpliktende osv, eller skal jeg bare vente å se om han svarer?

Skrevet

Jeg hadde det sånn. Og var usikker på interessen hans. Endte med at jeg gav han telefonnummeret mitt når jeg møtte han ute. Da var det liksom litt opp til han. Hørte aldri fra han, men han smiler veldig fint til meg når jeg ser han. Da smiler jeg fint tilbake.

Fryktelig pinlig til å begynne med, men det går over etter en stund.

Skrevet

Funnet ut at dette kan være en måte å gjøre det på, om du vet om en interessant type. Problemet er bare at i vår kultur er det ikke helt greit føler jeg? En kan bli sett på som rar og innpåsliten. Synes det er dumt. Det er jo mye vankeligere å møte en person ute på byen: " ååå fy faaen så deeeilig du er", æsj. Har også prøvd sukker, men selv om jeg der kom i kontakt med et par jeg trodde kunne være noe så ble jeg såå skuffet da vi møttes in person :P Bilder lyver og det er umulig å se utstrålingen etc til en person ut fra bilder uansett hvor mye en skriver sammen. Kanskje det er akkurat det han tenker om meg nå, hehe.

Skrevet

Syns han måtte vært en tvilsom eller desperat fyr dersom han gikk direkte ut på middag med deg.

Mer naturlig å chatte sammen først og bli venner på Facebook.

Deretter kan man KANSKJE treffes.

Anonym poster: 423d212dba58f8049349408102d6fe7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...