Gå til innhold

Mistet drømmehuset i budkrig!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet jo det at det ikke går an å gjøre noe med det nå, men jeg kommer rett og slett ikke over det! Forbanna irriterende rett og slett.

Det lå så idyllisk til i enden på en blindvei, men mange andre eneboliger og tomannsboliger rundt. Helt nytt. Uuuutrolig fint innvendig,og gode kvaliteter. Barnehage og skole like ved. drømmehuset på drømmeplassen rett og slett.

Noen andre som har vert borti det og kan fortelle hvordan man ligger det bak seg,når drømmen går i knus? Ja skjerp deg er lett å si-jeg prøver :P hehe

Verste var at et var jeg som måtte ta budkrigen da min mann var utendlands. Og jeg er jo elendig på slikt(jeg bydde bare 50 og 100 av gangen til budsjettet var nådd), så om jeg hadde kjørt på maks budsjettpris for oss,så hadde det kansje vert vårt.

Og nå ser vi etter andre ting på finn, men er enten gammelt, utdatert inni, og ligger i huttaheiti andre steder enn vi vil bo. Håpløst;( Og vi hater vår nåværende blokkleilighet mer enn noe annet.

Åhhr,måtte bare få et ut et sted:P

Anonym poster: 431bea20491dbf020e84d482f91a6b3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og ja grunnen til at det må være noenlunde nytt, er at jeg ikke er sammen med en hanyman overhode,hehe.. Og med tre barn har jeg ikke ti å stå med opppussing selv;)

Anonym poster: 431bea20491dbf020e84d482f91a6b3c

Skrevet

Huff jeg føler så med deg!!,

For 4 år siden var med på budrunder. Tapte 3 stykker. Og så plutselig skjedde det forskjellige ting i livet vårt så vi måtte slutte å se etter eget hjem. Blandt annet jobber som gikk konkurs osv.

Sitter fremdeles å leier, heldigvis på et helt fantastisk småbruk som vi gjerne skulle eid selv. Vi er ok heldige i forhold til mange andre.

Vi er på beina igjen økonomisk nå, men siden vi bor så fint så velger vi å spare opp kapital så vi kan kjøpe bedre bolig!

Har ikke noen bedre tips til deg enn noe sånt svada om at et annet perfekt hus dukker opp og dette får dere! Det var bare ikke meningen denne gangen :-)

Skrevet

Høres sikkert teit ut, men når slike ting skjer med meg tenker jeg at et er en grunn for det... Var ikke meingen du skullr ha akkurat fet huset, av en eller annen grunn... Da jeg skulle velge utdanning, da jeg var 17, ville jeg til e skole i sverige, som hadde reiseliv, da jeg skulle søke, hadde de økt aldersgrensen til 18 år, fra 16 år... Så da tok jeg 2 valget mitt, som førte meg 40 mil fra hjemplassen min, 3-4 uker etter jeg hadde begynt dær, senket skolen i sverige aldersgrensen til 16 igjen... Men 2 uker etter skole start, møtte jeg mannen min.. vi ble samboere den kvelden vi møttes, har vært sammen i 15 år, gift i 7, har 2 barn og den 3 på tur... Og sånne ting har jeg opplevd maaaange ganger... :)

Skrevet

Kjedelig. Men da var et noen andre som fikk drømmehuset sitt da :)

Anonym poster: 758bb7119b03028ac8b52d68b2b80291

Skrevet

Ja har vært igjennom det flere ganger.trodde det var drømmehuset,men vi vant til slutt(under prisantydning t.o.m).nå når jeg ser tilbake på de husene vi "tapte" er jeg såååå glad vi ikke vant de rundene.

Så det er håp!

Skrevet

Hvor var dette?

Anonym poster: a0862f811b75aa41c6ef326f22905c60

Gjest overlord
Skrevet

Har gjort det to ganger, begge gangene fikk vi noe enda bedre kort tid etter :) (først leilighet, så hus).

Skrevet

Man kan ha kjærlighetssorg pga et hus. Det er litt som med menn. Man tror det er den eneste ene man har mistet og så kommer en ny en som er enda bedre;)

La det synke litt og om en tid kommer det et annet drømmehus.

Hilsen en som hadde kjærlighetssorg i 1år pga drømmehuset som glapp, men som nå bor enda bedre i herlig enebolig

Skrevet

Æsj, dritkjipt! Vant en gang budrunden på en borettslagsleilighet som hadde vært heeelt perfekt. Så kom det så klart noen og snappa den på forkjøpsrett, men bare et par tall lavere medlemsnr enn oss. Forbasket leit!! Brukte en stund på å komme over den, men i dag er jeg bare glad for det, for leiligheten vi fikk til slutt var både nyere og ligger bedre til :) Så aldri så galt at det ikke er godt for noe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...