Gå til innhold

Baby nr 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, da har det seg sånn at jeg har oppdaget at jeg er gravid igjen!

Har to fra før, sommer 10 og sommer 12. Sistemann er ventet med termin i september dette året her.

Jeg har ikke brukt noe prevansjon etter forrige fødsel, så det er ikke slik at detnikke er ønsker. Men med de to første så tok det 12 og 11 prøveperioder før de satt, så er litt satt ut over at det skjedde så raskt denne gangen. Har bare hatt to blødninger siden fødselen med ca 2 mnd imellom.

Nå lurer jeg egentlig littpå om det er oen har inne som kan fortelle meg litt om sin hverdag med 3 relativt tette søte små!

Førstemann var sovegutt mens nummer to har vært vrang om nettene Helt frem til den siste uken faktisk, så håper det blir litt roligere denne gangen iallefall.

Jeg har størstemann i barnehagen 60% og hadde egentlig planer om det samme for lillemann sommeren etter han ble 2.

Nå er jeg derimot litt usikker på om jeg skal prøve å få mini inn fra januar av istedenfor.

Jeg å mannen har faktsik også snakket om å skaffe oss au pair det første året for å kunne bruke mest mulig tid på barna men samtidig ha en ekstra hånd til hjelp. Dette gir oss også enklere mulighet tilå kunne ta litt vare på hverandre denne første travleperioden.

Hvordan har dere løst ting? Går dr eldste i barnehage?

Noen som har erfaringer med au pair?

Anonym poster: 95fefc4085bd437a4feb72ad1e17eb87

Videoannonse
Annonse
Gjest Flora med nr 3 <3
Skrevet

Jeg har 3, men har ikke tid til å svare deg skikkelig. Og det sier vel litt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...