Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Anonym poster: 9aa2a9bc87c0d93d39d8c07b6a932715
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 En av de to første. Min favoritt er Mio Leander Anonym poster: 10e3f9c2a61edd01ce54adb11e22f3a5
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 Emil Mathias Anonym poster: 8b75161872121ea19cd117847f25272d
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #4 Skrevet 19. januar 2013 Takk for seriøst svar:) Hvorfor skriver dere andre navn,når det står mellom de 3? Anonym poster: 9aa2a9bc87c0d93d39d8c07b6a932715
♥Madam Mim♥ Skrevet 19. januar 2013 #5 Skrevet 19. januar 2013 Emil Leander Leander Mathias Har mine misstanker om hvem som spør om navn, men disse kombinasjonene var jo fine :-)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #6 Skrevet 19. januar 2013 Kjell-Oskar. Anonym poster: 8abc8b6ca44dac03adb33aa653501302
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #7 Skrevet 19. januar 2013 Ingen av dem. Leo Fredrik hvis jeg måtte velge et av dem. Anonym poster: ba4e26183ff984a28b7ed818e04bd84f
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #8 Skrevet 19. januar 2013 Helt gruuuusomme alle sammen. Anonym poster: 7aee44b82fd2152069b256fb048895f6
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #9 Skrevet 19. januar 2013 Leif Leander. Anonym poster: 13f7d8a69a4d4d0983dffe56419b32ce
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #10 Skrevet 19. januar 2013 Hva er galt med folk her inne? Da vi valgte navn fikk vi mange useriøse svar fra folk som liker best mer tradisjonelle navn. Men i den virkelige verden fikk vi for det meste positiv respons. Ser også at fler velger navn som er i samme gate som oss. Nei, drit i disse teite svarene, det er ikke representativt for befolkningen ellers!! Anonym poster: 10e3f9c2a61edd01ce54adb11e22f3a5
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #11 Skrevet 19. januar 2013 For min del er det ikke det at jeg nødvendigvis liker mer tradisjonelle navn, men Leo og Leander er veldig oppbrukt akkurat nå... Anonym poster: ba4e26183ff984a28b7ed818e04bd84f
♥Madam Mim♥ Skrevet 19. januar 2013 #13 Skrevet 19. januar 2013 Svarene våre kommer fordi det er EN person her inne som står for 9 av 10 av navninnleggene her inne og navnene ligger i det sjangeren HI her spør om!! Men ok, her kommer mitt seriøse svar: Teo Leander var finest av dine forslag, men likte faktisk mitt forslag med Emil Leander bedre :-)
Gjest Vicky Pollard Skrevet 19. januar 2013 #15 Skrevet 19. januar 2013 Syns ikke noen av de var fine, lyser "ung mor" lang vei, skulle ikke tro du var 36
Miss Chocolate Skrevet 19. januar 2013 #17 Skrevet 19. januar 2013 Jeg liker både Leo, Theo og Mio jeg da :-) Ville gått for Mio, tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #18 Skrevet 19. januar 2013 Milo Tøymykner Anonym poster: de904cfa64d02967bb3aabb24d05c863
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå