Gå til innhold

Mio Leander,Teo Leander eller Leo Fredrik?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonym poster: 9aa2a9bc87c0d93d39d8c07b6a932715

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En av de to første. Min favoritt er Mio Leander

 

Anonym poster: 10e3f9c2a61edd01ce54adb11e22f3a5

Skrevet

Emil Mathias

 

Anonym poster: 8b75161872121ea19cd117847f25272d

Skrevet

Takk for seriøst svar:) Hvorfor skriver dere andre navn,når det står mellom de 3?

 

Anonym poster: 9aa2a9bc87c0d93d39d8c07b6a932715

Skrevet

Emil Leander

Leander Mathias

 

Har mine misstanker om hvem som spør om navn, men disse kombinasjonene var jo fine :-)

Skrevet

Kjell-Oskar.

 

Anonym poster: 8abc8b6ca44dac03adb33aa653501302

Skrevet

Ingen av dem. Leo Fredrik hvis jeg måtte velge et av dem.

 

Anonym poster: ba4e26183ff984a28b7ed818e04bd84f

Skrevet

Helt gruuuusomme alle sammen.

 

Anonym poster: 7aee44b82fd2152069b256fb048895f6

Skrevet

Leif Leander.

 

Anonym poster: 13f7d8a69a4d4d0983dffe56419b32ce

Skrevet

Hva er galt med folk her inne? Da vi valgte navn fikk vi mange useriøse svar fra folk som liker best mer tradisjonelle navn. Men i den virkelige verden fikk vi for det meste positiv respons. Ser også at fler velger navn som er i samme gate som oss. Nei, drit i disse teite svarene, det er ikke representativt for befolkningen ellers!!

 

Anonym poster: 10e3f9c2a61edd01ce54adb11e22f3a5

Skrevet

For min del er det ikke det at jeg nødvendigvis liker mer tradisjonelle navn, men Leo og Leander er veldig oppbrukt akkurat nå...

 

Anonym poster: ba4e26183ff984a28b7ed818e04bd84f

Skrevet

Svarene våre kommer fordi det er EN person her inne som står for 9 av 10 av navninnleggene her inne og navnene ligger i det sjangeren HI her spør om!!

 

Men ok, her kommer mitt seriøse svar:

Teo Leander var finest av dine forslag, men likte faktisk mitt forslag med Emil Leander bedre :-)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Syns ikke noen av de var fine, lyser "ung mor" lang vei, skulle ikke tro du var 36 ;)

Skrevet

Jeg liker både Leo, Theo og Mio jeg da :-)

Ville gått for Mio, tror jeg.

Skrevet

Milo Tøymykner ;)

 

Anonym poster: de904cfa64d02967bb3aabb24d05c863

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...