Gå til innhold

:) :) :) :) :) :) :)


Urwa

Anbefalte innlegg

Jg føler jg gleder mg til å følge alle dere augustmagene fremover :) Snart er vi alle etterhvert i 2 termin :) Også etterhvert i 3 termin håper jg. Så må jo alle fortelle om fødselen og BABYEN selvfølgelig ;) Også får vi alle henge sammen på dinbaby.com til slutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig Urwa! Og nå nærmer vi oss jo den 'trygge' perioden, hurra! Jeg er 11+0 i dag og synes de siste par ukene har gått fort :)

Skal på ul på mandag og det gledes stort! Hurra for at vi snart er i 2. trimester!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det føles utrolig godt og bare ha 2 uker igjen av første trimester, er 10+6 i dag :D

 

Er gøy og kunne følge med hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det føles utrolig godt og bare ha 2 uker igjen av første trimester, er 10+6 i dag :D

 

Er gøy og kunne følge med hverandre :)

Ja dt er sant :) Jg er 10+3 ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig Urwa! Og nå nærmer vi oss jo den 'trygge' perioden, hurra! Jeg er 11+0 i dag og synes de siste par ukene har gått fort :)

Skal på ul på mandag og det gledes stort! Hurra for at vi snart er i 2. trimester!!!!

Jaaaa jg gleder mg :) Synes oxo tiden går litt fortere nå enn for noen uker siden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes i grunn alle ukene har gått noe helt sinnsykt fort, håper resten av de resterende 28 ukene går unna like fort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moro å følge alle dere andre ja, særlig når dere forteller om ultralyder og sier hvor mange cm de små er :) Jeg skal på første ultralyd på onsdag (11+4), og er veldig spent. Tror følelsen kommer til å bli annerledes når vi har sett den lille på skjermen, foreløpig må jeg jo bare anta at det er noe der inne og at det lever og utvikler seg normalt. Om noe er i veien, så tar vi ikke det så tungt, i hvert fall ikke siden vi ble gravide på første forsøk, men håper virkelig ikke de siste fem ukene med kvalme har vært til ingen nytte ;) Om alt ser normalt ut, kommer vi til å begynne så smått å dele nyheten - ikke en sjel som vet det hittil, selv om noen kanskje har mistanker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig greit å dele gleder og bekymringer med noen som har det på samme måte :) surrealistisk at jeg er 9+1 idag, og har litt færre bekymringer nå enn jeg hadde de første ukene ;) fikk sett den lille på ul denne uke , og verker etter å se igjen, prøve å holde meg til ordinær ul nå som jeg vet at det er liv og at gynekologen har sagt at det er liten risiko for at sette ikke skal gå bra :) dette er vårt første barn, tok meg selv i å kikke litt på babytøy igår, er såååå mye fint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket også at etter jeg hadde passert uke 9 så slappet jeg mye mer av i forhold til frykten for å miste.

Glemmer tli og med og sjekke papiret innimellom på do :o

Kjenner jeg er litt misunnelig på alle dere som skal på tidlig UL, men skal gjøre mitt beste for å holde ut til mars og ordinær UL :)

 

Hihi jeg har titta på klær og utstyr flere ganger allerede, men venter med shoppingen til jeg har kommet et stykke lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket også at etter jeg hadde passert uke 9 så slappet jeg mye mer av i forhold til frykten for å miste.

Glemmer tli og med og sjekke papiret innimellom på do :o

Kjenner jeg er litt misunnelig på alle dere som skal på tidlig UL, men skal gjøre mitt beste for å holde ut til mars og ordinær UL :)

 

Hihi jeg har titta på klær og utstyr flere ganger allerede, men venter med shoppingen til jeg har kommet et stykke lenger :)

 

Kjøper ikke noe så tidlig jeg heller, men kanskje etter ordinær ul blir det bittelitt shopping, men venter vel med de store tingene til jeg har kommet enda lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner det er fantastisk godt å ha noen som er omtrent like langt på vei som en selv, som en kan dele gleder og bekymringer med! Så hittil vil jeg bare takke alle dere herlige damene her inne, for at dere deler så mye av dere selv ;)

 

Hehe, shopping tenker jeg at jeg kanskje kommer til å gjøre litt av etter ordinær UL, bare litt, men må jo ha noe!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forhåpentligvis 12+ 2 i dag, men får heldigvis fastslått termin på onsdag, gleder meg massssse til å se den pittelille nye :) Og jeg gleder på alle dere andres vegne, kanskje litt ekstra til de som venter sin 1. Dere har så mye fint i vente :D men det har jo selvsagt vi andre også :P Fortsatt god helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wooohooo :D

Har du begynt og få mage?

Jeg tok magemål i går, og jeg har faktisk gått opp 10 cm! både i livvidde og over hoftene (som blir midt over magen på meg) fått 8 cm ekstra rundt puppene, så jeg mistenker at jeg kommer til å ligne en hval til slutt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha da blir vi mange hvaler etterhvert her ;) ;) Jg merker at magen har lissom blitt tyngere, kan ikke trekke dn inn ivertfalll. Mn nå er ikke jg akkurat slank fra før. Så da tar dt vel litt tid før alle kan se dt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha da blir vi mange hvaler etterhvert her ;) ;) Jg merker at magen har lissom blitt tyngere, kan ikke trekke dn inn ivertfalll. Mn nå er ikke jg akkurat slank fra før. Så da tar dt vel litt tid før alle kan se dt ;)

 

Hehe, kjenner igjen den, jeg har en sånn "bulk" nederst på magen som er klin umulig å trekke inn, som om den har blitt tyngre!! :P Er heller ikke slank, men samboeren (som er livredd for at noe skal gå galt) ser mye på magen i alle situasjoner, og sier hele tida "Du ser det er noe her vettu, for sånn er ikke magen din når du er oppblåst, den har en helt annen form!" :P Og alt har blitt større, så kan se ut som at vi blir noen hvaler etterhvert! ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner liksom et press i magen, særlig hvis jeg ligger på ryggen. Men fet skal sies at jeg har litt på magen fra før, så babybumpen er nok godt sjult foreløpig.

 

Hurra jeg er 12+0 i dag, en milepæl!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg har fått babybump enda, men noe har iallfall skjedd med magemålet siste uken :) føler også at magen på en måte er litt tyngre :) nyter hver eneste dag jeg nærmer meg 12 uker! "Bare" 2 uker igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul i går og fikk se en veldig aktiv liten spire:D 6,6 cm fra hodet til rumpa, hoftebeinet var bare 8 mm så h*n er ikke stor, men fikk kjempefine bilder og alt var så tydelig at til og med jm sa at det var sjeldent og se den lille så klart og tydelig når man er bare 13 uker.

Så jeg hadde vel foroverlent livmor og den var visst litt stor for når hun kjente på magen min før ul så sa hun at hun trodde jeg var rundt 15 uker, men ul viste at jeg var 12+6 altså er jeg 13 i dag og termin er 4 august:)

 

Nå gleder jeg meg enda mer til den ordinære ul som blir i månedsskiftet feb/mars, måtte dagene og ukene bare rase avsted:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ul i går og fikk se en veldig aktiv liten spire:D 6,6 cm fra hodet til rumpa, hoftebeinet var bare 8 mm så h*n er ikke stor, men fikk kjempefine bilder og alt var så tydelig at til og med jm sa at det var sjeldent og se den lille så klart og tydelig når man er bare 13 uker.

Så jeg hadde vel foroverlent livmor og den var visst litt stor for når hun kjente på magen min før ul så sa hun at hun trodde jeg var rundt 15 uker, men ul viste at jeg var 12+6 altså er jeg 13 i dag og termin er 4 august:)

 

Nå gleder jeg meg enda mer til den ordinære ul som blir i månedsskiftet feb/mars, måtte dagene og ukene bare rase avsted:p

 

Så herlig, gratulerer!

Jeg var på UL på mandag (11+5) og vi fikk også kjempefine bilder :) så tydelig tommel og de andre fingrene og de bittesmå tærne!

 

Veldig stas å endelig se den lille da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk plutselig en UL nå denne uka fordi de måtte sjekke livmorhalsen min. Da kikket vi jo på baby også, og den var kjempeskjønn! Ble så glad etterpå, han mente jeg var litt lenger på vei også, så da er jeg plutselig over i 2. trimester (men venter til UL i mars, for jeg tror jeg er litt kortere på vei siden jeg vet unnfangelsesdato). Men jeg merker at mannen er veldig tilbakeholden, med å si det til andre og planlegge babyting. Dette var jo ikke planlagt, men jeg håper han blir mere "med" når han har vært med på UL og sett babyen han også.

 

Magen er stor! Inne i mammabukser allerede, og det var noen på jobben som hadde begynt å lure pga magen min... Så jeg fortalte det der, og det var gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...