Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Jeg går på skole i Oslo, men kjenner at jeg bare vil tilbake til Tromsø hvor hele familien min bor. Begynte på en bachelorgrad nå i høst, og de har samme studiet i Tromsø også. Jeg synes det er forferdelig tungt å bo her, siden jeg ikke har noe familie som kan hjelpe til i de tøffe periodene. Jeg er alenemor til ei jente på 9 mnd, og har hatt henne med meg på skolen i hele høst. Men nå kjenner jeg at det er nok! Jeg er så sliten, så lei og vil egentlig bare hjem. Grunnen til at jeg havnet i Oslo, var at det kun var der jeg kom inn. Men nå vurderer jeg å søke meg over, men er det noen som har gjort det, og har erfaring å dele? Noen som evt vet hvordan jeg kan gå frem? Anonym poster: a662e077e106156e67b6620f68073cb7
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Snakk med studieveileder og kontakt skolen. Vil tro du kan få overflytting i fall du har gode karakterer og at det er noen som faller fra i Tromsø. Lykke til, dette klarer du! Har du søkt barnehageplass til jenta di? Om du skal fortsette i Oslo kan du søke inn i studentbarnehagene - de tar inn fra 8 mnd, og noen ganger bittelitt før det og. Vi har hatt veldig god erfaring med Vestre Sogn - der er det bare barn under to år Anonym poster: 1c8c38db279a471e68ce3703f49e8a0e
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 Snakk med studieveileder og kontakt skolen. Vil tro du kan få overflytting i fall du har gode karakterer og at det er noen som faller fra i Tromsø. Lykke til, dette klarer du! Har du søkt barnehageplass til jenta di? Om du skal fortsette i Oslo kan du søke inn i studentbarnehagene - de tar inn fra 8 mnd, og noen ganger bittelitt før det og. Vi har hatt veldig god erfaring med Vestre Sogn - der er det bare barn under to år Anonym poster: 1c8c38db279a471e68ce3703f49e8a0e Tusen takk for godt svar. Skal snakke med studieveileder på mandagen, så håper de kan hjelpe meg med det Jeg har søkt barnehageplass ja, så håper virkelig det ordner seg snart. Tror kanskje ting kan bli mye enklere om jeg klarer å få den fritiden til å lese litt, fremfor å må dra med en gang pga trøtt og sur baby :/ Takk for forslag til barnehage Synes det er litt vanskelig, siden jeg ikke har noe kjennskap til noen! Anonym poster: a662e077e106156e67b6620f68073cb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå