Gå til innhold

liggestilling...


Fam.Martinussen

Anbefalte innlegg

Problemer med det allerede.. Ligger bare på siden men våkner flere ganger i løpet av natten fordi jeg må snu meg, og så må jeg på do når jeg våkner og kjenner det godt i hoftene.

Ligger jeg for langt over på siden kommer jeg for langt over på magen. (er 11+6) Ikke at jeg har fått noe mage enda, men merker det om jeg havner delvis oppå den.

Ryggen klarer jeg heller ikke å ligge på.. Da kjennes det ut som blodsirkualsjonen min forsvinner... Skal også si at jeg er delvis forstoppet så det kan jo være med på å trykke ting nedover osv. Har vært plaget siden jeg var 6 uker på vei med det. men de siste dagene har jeg merket problemene med ligge stilling.

 

Andre som har begynt å merke det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jeg har litt problemer med søvnproblemer og det at jeg ligger og vrir meg, men har heldigvis ikke noe problemer med å ligge på noen spesiell måte enda.

 

Håper det går bedre for deg snart, og at det her ikke er noe du plages med lenge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er psyken min som slår inn, men jeg er heller ikke så fan av å ligge på ryggen lengre. Går for korte perioder men så kjenner jeg at jeg blir litt sånn nummen i rumpa og nedover. Har bare merket det siste uka og jeg er i uke 10 nå...he he mye man skal fundere i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...