Gå til innhold

Mange sjuke unger for tida - sammenligne symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minsten her starta med feber natt til i går. Den har ligget på 38-39,5 hele tida. Han er ganske slapp, ser tv og ligger på sofaen, noe han aldri gjør ellers. Spiser lite, men drikker. Han har ingen andre symptomer enn feber, men han klager over diffuse smerter både her og der. Influensa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalme, hodepine og lett feber her i to dager og nå har vi 2 i vannkopper. En ferdig men regner med de siste to også kommer med vannkopper. Skal bli deilig å bli ferdig.

Skrevet

Ei som har hatt ca 38 i feber, hard hoste og litt oppkast her i ei uke. Det rare er at hun ikke er kvalm og er i relativt god form..

Skrevet

Her er det to med feber. Om de har vondt i hodet pga feber og formen deres eller om de har migrene vet jeg ikke. De klarer ikke forklare om det er likt vondt som de har migrene eller om det bare er vanlig vondt i hodet.

Anonym poster: 135ebe9c5d687793d06401afc378dc6d

Skrevet

Ei som har hatt ca 38 i feber, hard hoste og litt oppkast her i ei uke. Det rare er at hun ikke er kvalm og er i relativt god form..

38 er IKKE feber

Anonym poster: cc2e3c13eccf60cb8f8ee98388d7bf00

Skrevet

38 er IKKE feber

Anonym poster: cc2e3c13eccf60cb8f8ee98388d7bf00

Det vet vel ikke du noe om? Hvis jeg har 38 er jeg døden nær! Og legene jeg har snakket med mener det samme som meg. Mål med den temperaturmåleren man har når man er frisk, for å se utslag når man er syk! Når jeg er frisk har jeg 36.5 Er ikke da 38 feber? Hvis måleren viser 38 på meg ligger jeg rett ut og skjelver som et aspeløv helt til jeg får tatt en paracet

Anonym poster: 393ae50b7ddd61198edd351bde27a33d

Skrevet

Man har feber om kroppstemperaturen er 38 eller mer ifølge NHI.

Skrevet

Mini hoster, har høy feber opp til 40,3 og er helt slått ut. Spiser, men ikke veldig mye. Drikker nok. Ser ut som hun har sår på tungen. Noe mat er vond å spise. Stakkars :(

Crp var 34 i går, så det er en virusinfeksjon. Må bare gå over av seg selv.

Skrevet

Her har vi svineinfluensa. Vært på legevakten for første gang i mitt liv, utrolig kjip opplevelse. Minsten har hatt feber i en uke, stort sett ligget på 39 dag og natt uten pause, og paracet har ikke tatt den, men hjulpet litt på ubehaget. Nå er vi på bedringens vei alle sammen.

Anonym poster: ebd6913b113245aac080537ca975f302

Skrevet

Her har vi akkurat blitt friske fra influensa. Minste på 1 1/2 har hatt feber i ti dager i strekk. ligget på 39-40,4. Ingen matlyst og blitt tynn. Paracet har ikke tatt feberen, så vi har gitt ibux miksdur samtidig. Da har feberen gått litt ned. Kan ikke huske sist vi var så dårlig. Heldigvis har ikke eldstemann blitt syk, bare lett forkjølet. Han fikk vaksine i 09 og jeg mistenker at det er den som virker litt enda...

Anonym poster: dd564fe8cb1973fa5620e7a64cbc4282

Skrevet

Kaster hun kun opp når hun spiser?

Da kan det være halsbetennelse,det skjedde med min lille.

Anonym poster: da3529af966fae95273efc6aba8129ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...