.....oceana...... Skrevet 19. januar 2013 #1 Skrevet 19. januar 2013 Ser på en jobb, og tenker hva er det man skal registrere det står det ikke noe om. Noen som har lignene jobb ??
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #2 Skrevet 19. januar 2013 Jeg jobber med regnskap. Vi sier vi puncher noen ganger. Det kan være å registrere masse, bare skrive inn ting på pcen fra ark feks. Vi oppdatterte akkurat kunderegisteret vårt og da hadde jeg en bunke med skjema i papir som skulle registreres inn i kunderegisteret programmet vårt. Fakturering kan jeg også kalle punching hvis det er enkle fakturaer som bare skal registreres, dvs mange på kort tid så blir liksom bare å skrive inn hansen as 1stk ferdig neste osv. Bare eksempler:) var det til hjelp? Anonym poster: 4e4b7512fe57a1f400ee982481c28da2
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #3 Skrevet 19. januar 2013 Punching er ofte enkel kontorjobb, krever ofte ikke økonomisk utdannelse der jeg jobber. Det passer for deg hvis du er nøyaktig og liker å ha kontroll. Anonym poster: 4e4b7512fe57a1f400ee982481c28da2
♥Coxinelle♥ Skrevet 19. januar 2013 #4 Skrevet 19. januar 2013 Det kan jo være så mangt...og vil variere i forhold til hvilken jobb det er.. Jeg har blant annet punchet følgende i mine jobber: -lånesøknader -legge inn fakturaer i regnskapsystemet -registrere avvik -lagt inn kontrakter -oppretttet ordrer -scannet kontrakter og punchet inn kontraktinfo -registrert innkomende korrespondanse -registrert dommer fra rettsapparatet Punching er jo bare et begrep for å beskrive oppgaver der man overfører data fra ett system til et annet, registrerer informasjon inn i et system, arkiverer eller lignende. Arbeid som krever raske fingre og ikke særlig mye hjerneaktivitet.
.....oceana...... Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2013 skjønner - så med andre ord det er en stillesittende jobb?? Siden jeg har ryggproblemer og ikke bare kan sitte stille tror dere dette da er noe for meg ?? Trenger litt av begge deler.
Miss Chocolate Skrevet 19. januar 2013 #6 Skrevet 19. januar 2013 skjønner - så med andre ord det er en stillesittende jobb?? Siden jeg har ryggproblemer og ikke bare kan sitte stille tror dere dette da er noe for meg ?? Trenger litt av begge deler. Hvis det er eneste arb.opgaven så er det nok en stillesittende jobb ja.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #7 Skrevet 19. januar 2013 Mulig du har heve/senke pult så du kan stå. Og finnes mange spesial stoler som er bra for ryggen. Men er nok en jobb foran pc ja.. Anonym poster: 4e4b7512fe57a1f400ee982481c28da2
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #8 Skrevet 19. januar 2013 Stillesittende, monoton og veldig kjedelig jobb.... Hvis punching er stor del av jobben. Anonym poster: 0158cccf338ead2dd2822a1c4df7461d
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2013 #9 Skrevet 19. januar 2013 Jeg hadde sommerjobb som puncher (en del år siden). Jeg satt da ved en pc med en stor bunke papirskjemaer som skulle fylles ut på pc'n -stort sett masse tall. Måtte jobbe raskt og nøyaktig, og sjefen hadde hele tiden kontroll på hvor mange skjemaer jeg tok i minuttet (han kunne se det via sin pc), så kunne ikke ta det chill Anonym poster: 85f364b361e83592164b699899ed3bee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå